maandag 23 april 2018

Stampin'Up! Creative Stamping Workshopdag Zeist (1)

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Creative Stamping Workshopdag geweest in Zeist. Deze dag wordt georganiseerd door Hélène den Breejen en Kaylee van Es en het was weer een supergezellige en zeer goed verzorgde dag! Dank jullie wel dames! We hebben deze dag 3 projecten gemaakt met als basis de Naturally Eclectic Designer Series Paper en vandaag wil ik jullie heel graag project 1 laten zien.

Project 1 is een harmonica mini-album en deze is helemaal ontworpen door Kaylee. Dit soort albums zijn geweldig om te maken van de foto's van een dagje uit bijvoorbeeld of voor een trouwerij, jubileum, verjaardag, enz. Je kunt er echt alle kanten mee op!

Stampin'Up! Naturally Eclectic DSP

Dit is de voorkant van het mini-album! Voor deze hele album hebben wij Emerald Envy en Night of Navy cardstock gebruik en de Naturally Eclectic DSP. Hierin komen de kleuren heel mooi terug samen met Soft Sky en Lemon Lime Twist. De prachtige tekst komt uit de stempelset Colorful Seasons!

Stampin'Up! Naturally Eclectic DSP

Als je het album open maakt, zit er binnenin een soort harmonica. Op elke vlak van de harmoncia hebben wij gestempeld of het prachtige DSP geplakt!

Stampin'Up! Naturally Eclectic DSP

Dit is de "achterkant" van de harmonica. Is het niet geweldig? Het was echt wel een behoorlijke klus om dit album in elkaar te zetten, maar het was dubbel en dwars de moeite waard! Zelfs na de heerlijke lunch moest ik nog even verder werken aan mijn mini-album, maar ik vind hem echt geweldige geworden.

Hierbij nog een paar close-up foto's van de binnenkant.

Stampin'Up! Naturally Eclectic DSP

Stampin'Up! Colorful Seasons

Stampin'Up! Naturally Eclectic

Wat vind jij van dit album? Op de lege bladzijdes ga ik nog wel een aantal foto's plakken, zodat dit album echt compleet is.

Het Naturally Eclectic Designer Series Paper gaat helaas uit de collectie. Dus ben je net als ik gevallen voor dit prachtige papier? Bestel het dan nu, want OP  = OP!


De teksten komen uit de stempelset Colorful Seasons en is op dit moment als bundel nog verkrijgbaar met de Seasonal Layers Framelits Thinlits Dies met een bundelkorting van 10%. De stempelset en de de stansen blijven na 1 juni ook bestelbaar, maar dan helaas niet meer met de 10% bundelkorting. Dus wil je gebruik maken van de korting? Bestel dan nu!


Heb je vragen over de producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder! Voor alle bestellingen boven de € 50,= neem ik de verzendkosten (ad € 5,95) voor mijn rekening. Deze bestelling wordt dan gratis bij je thuis afgeleverd!

Woensdag zal ik project 2 van de workshopdag op mijn blog plaatsen. Dus ben je nieuwsgierig? Hou dan mijn blog in de gaten. Je kunt hiervoor ook op het knopje volgen in de rechtbalk aanklikken en dan ontvang je van mij een bericht op het moment dat ik een nieuwe blog heb geplaatst. 

Graag tot woensdag!

Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten