vrijdag 20 april 2018

Stampin'Up! Delightful Daisy

Afgelopen woensdag was mijn schoonmoeder jarig. Samen met mijn gezin, mijn familie en eigen moeder is zij één van mijn grootste fans. Alles wat ik maak, vindt ze helemaal geweldig!

Dus voor haar verjaardag wil ik persé een set kaarten voor haar maken, verpakt in een Acetate Box. Ik hoop dat ze de kaarten mooi zal vinden (deze krijgt ze morgen pas, omdat ze dan ook haar verjaardag zal vieren). Voor deze kaarten heb ik mijn inspiratie opgedaan op Pinterest.

Stampin'Up! Delightful Daisy

Voor het eerste kaartje heb ik de bijpassende Delightful Daisy Designer Series Paper gebruikt. De prachtige Margrieten staan gewoon op het DSP gedrukt! Het enige wat ik toe heb gevoegd, is een de tekst met de Stitched Shaped Framelits en een Scaloped Circle in Old Olive (groen). Voor het strikje heb ik drie stukjes Linnen Thread gebruikt en samen gestrikt. Op deze manier is het strikje net wat voller! Meer heeft dit kaartje niet nodig.

Stampin'Up! Delightful Daisy

Het idee voor dit kaartje heb ik een tijdje geleden op internet voorbij zien komen. Helaas heb ik niet meer kunnen achterhalen bij wie, maar mocht ik dit nog terugvinden, dan zal ik dit zeker met jullie delen. Eerst heb ik de steeltjes en het "gras" op het kaartje gestempeld met Old Olive (groen). Daarna ben de onderkant van de kaart gaan sponsen met dezelfde kleur om het net te laten lijken alsof deze margrietjes midden in een veld staan. Voor de lucht heb ik Soft Sky (heel licht blauw) gebruikt. Voor de bloemen heb ik de nieuwe kleur Lovely Lipstick (hard roze) gebruikt. Is het geen prachtige kleur? En als laatste heb ik het bijtje uit de Garden in Bloom stempelset gehaald. Dit bijtje ga ik echt missen.

Stampin'Up! Delightful Daisy

Als laatste heb ik deze kaart nagemaakt van Dawn van DOstamping. Heeft ze dit niet fantastisch uitgedacht! Deze kaart laat een geweldige combinatie zien van de Delightful Daisy stempelset en de Delightful Daisy DSP.

Stampin'Up! Delightful Daisy giftbox

Om het leuk cadeau te kunnen geven, heb ik de drie kaarten in een Stampin'Up! Acetate Box gedaan en deze box heb ik versierd met een Belly Band. Dit is toch veel leuker geven?

Stampin'Up! Delightful Daisy giftbox

Op dit moment staat de Delightful Daisy Stempelset als bundel met de Daisy Punch in de retired list. De stempelset en de Pons staan gelukkig wel weer in de nieuwe jaarcatalogus, maar niet meer als bundel. Op dit moment krijgt je dan ook 10% als je de bundel koopt. Vanaf 1 juni zijn beide producten dus nog wel te bestellen, maar dan als losse producten zonder 10%.

Het Delightful Daisy DSP gaat helaas wel uit de collectie. Dus wil je deze DSP graag wilt hebben, bestel het dan nu, want deze is nog verkrijgbaar t/m 31 mei a.s. of zolang de voorraad strekt.

Heb je vragen over deze kaarten en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com. Ik help je graag!

Heel veel stempelplezier!

Daniëlle


Delightful Daisy Photopolymer Bundle
artikelnr 145361'
€ 38,50
Na 1 juni zullen beide producten apart verkrijgbaar zijn!

 Delightful Daisy Designer Series Paper
artikelnr 144137
€ 13,50
Dit papier zal helaas niet terugkomen in de nieuwe jaarcatalogus



2 opmerkingen: