woensdag 18 april 2018

Stampin'Up! Workshop mini-album maken

Een tijdje geleden hadden wij binnen ons team een zogenaamde SOL. Dit is Stamping On Line, oftewel iedereen gaat dan gezamenlijk hetzelfde project maken aan de hand van de aanwijzingen die wij op dat moment via de computer van een teamgenoot krijgen. Van tevoren weten wij nooit wat wij gaan maken, dus dat is altijd een hele grote verrassing.

Tijdens deze SOL hebben wij onder leiding van Diana Besemer een mini-album gemaakt. Daar kreeg ik zulke leuke reacties op, dat de dames deze gisteren tijdens de workshop zelf ook hebben gemaakt!

Het was echt een super gezellige avond waarin we gezamenlijk de basis van het album gemaakt hebben en daarna mochten de dames heerlijk tussen mijn DSP en Memories & More kaartjes snuffelen om zo hun eigen album te versieren!

Mijn album heb ik helemaal met de Petal Palette Suite gemaakt. Dit was mijn voorbeeld!


Anietje haar album helemaal gemaakt in de kleuren zwart, wit en vooral Powder Pink. De kaartjes komen uit de Petal Passion Memories & More cardpack. Het glimmende cardstock komt nog uit de Sale-A-Bration, maar deze is te mooi om niet te gebruiken.

Mijn excuses dat de foto's van de dames wat donker zijn, maar ik wilde toch laten zien hoe verschillend elke mini-album is geworden. Ennuh, het was best laat geworden hihi.......


Irma had voor Old Olive (groen) en Crushed Curry/Daffodil Delight (geel) gekozen voor haar mini-album. Zij heeft hier en daar de kaartjes van de Petal Passion Memories & More cardpack ook nog ingekleurd met de Stampin' Blends!


Het mini-album van Caroline is een combinatie van de Petal Passion DSP en de Naturally Eclectic DSP! Ook zij heeft gebruik gemaakt van de Petal Passion Memories & More card pack! Is het geen geweldige combinatie?


Zijn de mini-albums niet geweldig geworden? Leuk om te zien, dat wij allemaal hetzelfde uitgangspunt hadden, maar dat de resultaten zo verschillend zijn door de keuzes in materialen en designs! Het was een zeer geslaagde avond!

Op naar de volgende workshop!

Heb je vragen over de producten die gebruikt zijn? Wil je ook een keer een workshop bij mij volgen? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag!

Heel veel stempelplezier!

Daniƫlle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten