dinsdag 17 april 2018

Stampin'Up! Mijn top 10 van retiring producten!

Een week geleden heb ik op mijn blog een gigantische lijst met producten gepubliceerd, die niet meer in de nieuwe jaarcatalogus komen te staan. Deze producten zijn t/m 31 mei 2018 verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt.

Dit was een behoorlijke lijst. Vandaag wil ik jullie graag mijn Top 10 van producten laten zien, die ik erg zal gaan missen. 

Allereerst zal ik de Number of Years stempelset met de bijbehorende Large Number Framelits Dies ontzettend missen. Ik gebruik zo vaak cijfers op mijn kaarten en/of cadeauverpakkingen!

  

En dan de Garden in Bloom! Mijn allereerste kennismaking met Stampin'Up! en mijn allereerste stempelset die ik heb aangeschaft!

 

De Tranquil Tulips stempelset is een Hostess set! De Hostess sets worden elk jaar vernieuwd, dus helaas moeten wij ook gedag zeggen tegen deze mooie set. 

De We Must Celebrate set staat in de voorjaarscatalogus! Deze diertjes zijn echt geweldig. Ik zal binnenkort nog een aantal kaarten op mijn blog zetten, die ik met deze geweldige set gemaakt heb!

 

Zoals van tevoren al bekend gaan de In Colors 2016-2018 eruit. Het gaat hier om de kleuren Dapper Denim, Sweet Sugar Plum, Peekaboo Peach, Emerald Envy en Flirty Flamingo. Van Flirty Flamingo nemen we alleen afscheid als In Color, want deze kleur komt terug als lid van de Brights serie. Daar zijn wij echt heel blij mee. In de retiring lijst staan alle ink pads. Dit is niet omdat alle kleuren eruit gaan, maar Stampin'Up! heeft een nieuwe inkpad (de verpakking) ontwikkeld en de samenstelling van de inkt is verbeterd. 

Als je mijn blog een beetje volgt, dan heb je de Petal Passion Designer Series Papier heel veel voorbij zien komen. Deze DSP is veruit mijn meest favoriete papier.  
 

Ik ben verzot op ponsen. En deze Itty Bitty Fruit Punch Pack is gewoon te schattig voor woorden. Zijn ze niet geweldig?

Ik kan mij een creatief leven zonder Stamp-A-Ma-Jig helaas niet voorstellen. Met de Stamp-A-Ma-Jig kun je een stempel precies plaatsen daar waar je hem wilt hebben. Zo komen mijn teksten dan ook recht op de kaarten ;). Ik zal deze geweldige tool dan ook altijd blijven gebruiken. 
        

Dit waren een paar van de producten die nog t/m 31 mei 2018 verkrijgbaar zijn of zolang de voorraad strekt. Klik hier om naar alle producten te gaan. Wil je één van deze producten aanschaffen? Bestel dan nu, want OP = OP!

Heb je vragen over deze producten en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!

Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten