maandag 16 april 2018

Stampin'Up! Delightful Daisy - Roemenië

Zoals jullie waarschijnlijk al weten, is Marit afgelopen week in Roemenië geweest. Zaterdag hebben wij haar opgehaald op vliegveld Eindhoven en sindsdien horen wij de prachtigste en ontroerendste verhalen.

Ze heeft zoveel meegemaakt! Ze heeft heel veel leuke dingen gedaan, zoals klimmen/tokkelen in een klimpark, beren spotten, prachtige wandelingen met geweldige uitzichten en ga zo nog maar even door. Maar ze heeft ook de andere kant gezien. Wat een armoede heerst daar zeg! Ze is met school en Stichting Roemeense Kinderhulp IJsselstein naar het kindertehuis is Sovata geweest. In het kindertehuis heeft ze gespeeld met de kinderen, ze heeft op een school dansles gegeven, ze hebben het hek geverfd en ze zijn naar de lokale supermarkt geweest om inkopen te doen voor de voedselpakketten (hiervoor had zij eerder dit jaar geld ingezameld door zelfgemaakte kaarten en doosjes te verkopen). Deze voedselpakketten hebben ze weg gebracht in de armste wijken naar de armste gezinnen. Dit heeft echt wel een indruk achtergelaten bij Marit. Vooral die kleine kinderen die eigenlijk geen toekomst hebben, terwijl wij hier zoveel kunnen!

Deze toppers hebben allemaal geholpen in Roemenië!


Nadat ik deze blog had geschreven, heeft Marit nog een prachtig bericht geplaatst op haar Facebook over haar ervaringen. Ik wilde deze toch heel graag met jullie delen, want lees eens hoe mooi ze het onder woorden heeft gebracht.



Tijdens deze week is er super goed voor Marit (en uiteraard de anderen) gezorgd door het gastgezin en de 4 begeleiders. Het minste wat wij konden doen, is dit kleine gebaar als dankjewel!

Stampin'Up! Delightful Daisy

Stampin'Up! Delightful Daisy

Dit bericht leek mij niet zo geschikt om helemaal een werkbeschrijving te geven. Ik denk dat de foto's voor zich spreken. Ik wilde wel graag laten zien, dat je iets eenvoudigs als chocolaatjes heel leuk kunt versieren, zodat het wat leuker geven is. Wil je precies weten welke producten ik gebruikt heb en/of hoe ik hoe ik deze bellyband gemaakt heb? Stuur mij dan gewoon even een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en dan stuur ik je een beschrijving toe!

Heel graag tot een volgende keer!

Daniëlle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten