woensdag 25 april 2018

Stampin'Up! Creative Stamping Workshopdag Zeist (2)

Het tweede project dat wij gemaakt hebben tijdens de Creative Stamping Workshopdag is dit geweldige doosje!

Stampin'Up! Naturally Eclectic giftbox

Dit doosje is ontworpen door Hélène den Breejen en we hadden dit doosje al eerder gemaakt tijdens de teamdag! Deze keer hebben we er geen envelopjes bij gemaakt en de kaartjes waren net wat groter dan de vorige keer. Het Naturally Eclectic Designer Series Paper leent zich heel goed voor dit soort doosje en de kleurencombinatie (Emerald Envy, Lemon Lime Twist, Soft Sky en Night of Navy) is echt geweldig!

Stampin'Up! Naturally Eclectic giftcards

De eerste twee kaartjes zijn praktisch hetzelfde. Het enige wat verschilt, zijn de teksten en de kleur van de basiskaart! Zo zijn ze toch anders, maar juist ook weer hetzelfde. De teksten komen uit de stempelset Oh, So Eclectic!

Stampin'Up! Naturally Eclectic giftcards

De blaadjes op de achtergrond heb ik met de Eclectic Layers Framelits Dies uit een stuk Vellum gestanst! En om de blaadjes iets meer dimensie te geven, heb ik de blaadjes iets verkreukeld.

Stampin'Up! Naturally Eclectic giftcards

Voor deze twee kaartjes heb ik weer hetzelfde Designer Series Paper gebruikt. Ook nu heb ik het diamantje en het bloemetje gestanst met de Eclectic Layered Framelits Dies.

Stampin'Up! Naturally Eclectic cards

Het kaartje zegt het zelf al wat ik er van vind! You're just lovely! Is dit niet een geweldige set op iemand cadeau te geven als je op visite gaat?

De stempelset Oh, so Eclectic en de stansenset Eclectic Layered Framelits Dies zijn om dit moment nog als bundel verkrijgbaar met een korting van 10%. De set gaat gelukkig wel mee naar de nieuwe jaarcatalogus, maar vanaf 1 juni zijn ze niet meer als bundel met korting verkrijgbaar. Dus wil je ze heel graag hebben? Dan zou ik zeggen dat dit het beste moment is om ze aan te schaffen met korting.

Het Naturally Eclectic DSP staat helaas niet meer in de nieuwe catalogus. Deze is nog verkrijgbaar
t/m 31 mei 2018 of zolang de voorraad strekt.

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze graag voor je!

Heel veel stempelplezier!

Daniëlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten