vrijdag 27 april 2018

Stampin'Up! Creative Stamping Workshopdag Zeist (3)

Op deze Koningsdag wil ik jullie nog heel graag het laatste project van de supergezellige workshopdag in Zeist laten zien. We hebben een set van 4 kaarten gemaakt.

Stampin'Up! Oh so eclectic, You're Priceless

Stampin'Up! You're priceless

Bij 3 van de 4 kaarten staat het Naturally Eclectic Designer Series Paper echt centraal. Zo zie je maar dat een stukje Designer Papier een kaart kan maken! De teksten komen uit de You're Priceless stempelset. Deze set staat op dit moment op de retired list en dit betekent dat deze stempelset nog t/m 31 mei verkrijgbaar is of zolang de voorraad strekt!

Voor de eerste kaart heb ik de stempels uit de Oh So Eclectic stempelset gebruikt. De kleuren die op de kaarten veelvuldig terugkomen zijn Soft Sky (licht blauw), Lemon Lime Twist (fel groen), Emerald Envy (donker groen) en Night of Navy (donder blauw).

Om de kaarten nog iets beter te laten zien, hierbij nog een keer de foto's maar dan iets groter :)

Stampin'Up! Oh so eclectic

Stampin'Up! You're Priceless

Stampin'Up! You're priceless

Van dit kaartje heb ik ook een filmpje gemaakt. Dus wil je precies weten hoe je dit kaartje maakt? Neem dan snel een kijkje! Ik zou het in ieder geval heel leuk vinden ;).



Stampin'Up! You're priceless

Dit was het laatste project van een geweldige workshopdag! Ik heb echt een topdag gehad en heb de hele dag met heel veel mooie Stampin'Up! producten mogen werken. Ik kan het een ieder van harte aanbevelen een keertje te doen! Heerlijk een dagje voor jezelf!

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel fijn weekend!

Daniƫlle






Geen opmerkingen:

Een reactie posten