maandag 30 april 2018

Stampin'Up! True Gentleman Designer Series Paper

Mijn oom is vandaag jarig en mijn moeder had mij gevraagd of ik een speciale kaart voor hem wilde maken met 66 erop en de tekst "met pensioen". Uiteraard wilde ik dat! 

Een mannenkaart vind ik persoonlijk altijd iets lastiger om te maken, omdat ik nu eenmaal niet zo heel veel materialen in huis heb voor echte mannenkaarten. Misschien moet ik daar echt eens verandering in gaan brengen. Nu wil het toeval dat in de You Can Create It kit twee stukken cardstock zat in de kleuren Tranquil Tide (donker groen) en Night of Navy (donker blauw) en twee stukken DSP uit de True Gentleman Designer Series Paper stack. 

Stampin'Up! True Gentleman Designer Series Papier

En dit is het resultaat. Ik wilde graag een kaart met een 'twist' voor deze speciale gelegenheid, dus het is een zogenaamde "Impossible Card" geworden. Deze kaart wordt gemaakt van een stuk cardstock van 14,5 cm bij 10,5 cm.

Stampin'Up! True Gentleman Designer Series Paper

Met een speciale techniek ontstaat er toch een 3 dimensionale kaart. Is dat niet geweldig! Heb jij al uitgepuzzeld hoe ik dit voor elkaar heb gekregen?

Met de nieuwe jaarcatalogus op komst, wil ik jullie laten weten dat dit prachtige mannelijke True Gentleman Designer Series Papier ons helaas gaat verlaten. Op dit moment kun je het nog bestellen tot en met 31 mei 2018 of zolang de voorraad strekt. 

Heb je vragen over deze kaart en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je heel graag!

Veel stempelplezier!
Daniƫlle







Geen opmerkingen:

Een reactie posten