woensdag 2 mei 2018

Stampin'Up! Petal Passion Designer Series Paper

Er is er één jarig Hoera Hoera..... Ja, ja hier in huize Kassing (nou ja in onze directe omgeving dan) hebben we heel veel jarigen deze weken! Dus ook vandaag weer een verjaardagskaart met een twist! Op Facebook zie ik op het moment heel veel schuifkaarten voorbij komen en deze zijn zo geweldig, dat ik er graag eentje wilde maken.

Ik had geen afmetingen van deze kaart, maar met een beetje denkwerk, ben ik er toch uit gekomen. Zo moeilijk is het eigenlijk helemaal niet!

Stampin'Up! Petal Passion Designer Series Paper

Als basis heb ik een stuk DSP van 21,5 cm x 15 cm genomen uit de Petal Passion Designer Series Paper. Met de lange kant boven, heb ik ongeveer op 19 cm een snee gemaakt met mijn Trimmer. Hierbij ben ik op zo'n 3 cm van boven begonnen met snijden en ik ben op 3 cm van onderen weer gestopt. Dit is de gleuf waardoor je de kaart kunt gaan schuiven. Daarna heb ik het DSP op de lange kant gerild op 10,5 cm en 21 cm. Op de korte kant heb ik gerild op 14,5 cm. Ik heb de rillijnen voorzichtig gevouwen en daarna heb ik deze in elkaar geplakt.

Stampin'Up! Petal Passion Designer Series Paper

Daarna heb ik een stuk Whisper White genomen van 10 cm bij 14 cm. Deze kaart heb ik bestempeld met de Nederlandse stempelset "In de bloemetjes zetten". Daarnaast heb ik ook de bloemen en het vogeltje gestempeld op een stukje restant cardstock. De rozen en de blaadjes heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends!

Om het schuifelement te maken, neem je een strookje restant papier. Je schuift dit strookje aan de onderkant van de gleuf voor de helft naar binnen. Het stukje wat aan de binnenkant zit plak je met Glue Dots vast aan de kaart en de andere helft plak je vast aan je versiering, in mijn geval de bloemen. Het tabje heb ik geponst en op mijn kaart geplakt! Nu is je schuifkaart af!

Het klinkt misschien wat ingewikkeld, maar als je ermee aan de gang gaat, moet het volgens mij wel lukken. Mocht je er niet uitkomen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Ben je gek op het Petal Passion Designer Series Paper? Bestel deze dan nu, want dit DSP is t/m 31 mei 2018 verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt.

De stempelset "In de bloemetjes zetten" met de bijbehorende Framelits Dies, gaan gelukkig mee naar de nieuwe jaarcatalogus. Het is wel zo, dat de stempelset en de stansen op dit moment als bundel verkrijgbaar zijn met een korting van 10%. In de nieuwe jaarcatalogus is dit niet meer als bundel verkrijgbaar, maar zullen beide producten apart verkrijgbaar zijn en dan zonder de korting van 10%. Dus wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze heel graag voor je! Voor vragen kun je op ditzelfde mailadres terecht.

Ik wens je heel veel plezier met dit project!
Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten