vrijdag 6 april 2018

Stampin'Up! Tranquil Tulips

Nog één nachtje slapen en dan gaat Marit voor een hele week naar Roemenië. Ze gaat samen met school en Stichting Kinderhulp Roemenië IJsselstein helpen in het kindertehuis Tinkerbel in Sovata! Daarnaast gaan ze ook nog verschillende lessen (engels, sport, dansen,etc) geven op een school en voedselpakketten bezorgen aan hele arme gezinnen. Mooi werk! Maar het is voor mij wel een beetje lastig om mijn "kleine" meisje te laten gaan! Zelf is ze heel enthousiast.

In Roemenië verblijft zij samen met een vriendin bij een gastgezin. Je kunt daar natuurlijk niet met lege handen aankomen, dus naast de dropjes, speculaasjes en stroopwafels heb ik ook een setje kaarten gemaakt met uiteraard een tulp erop!

Stampin'Up! Tranquil Tulips

Voor dit setje kaarten heb ik als basis een Acetate Card Box gebruikt. Deze heb ik versierd met de Fresh Florals Designer Series Paper en een drietal tulpen in de kleuren Berry Burst (donker roze) en Powder Pink (licht roze) gestempeld met de stempelset Tranquil Tulips.

In deze Acetate Card Box zitten de volgende drie kaartjes:

Stampin'Up! Tranquil Tulips

Deze kaart heb je woensdag al voorbij zien komen op mijn blog en in mijn filmpje! Dit was de eerste kaart die ik in gedachten had. Een recht toe recht aan kaartje in de prachtige kleuren Fresh Fig (diep paars) en Old Olive (groen).

Stampin'Up! Tranquil Tulips

Met dit kaartje heb ik geprobeerd om een beetje het keukenhof gevoel weer te geven. Een veld vol tulpen! Heerlijk Nederlands! De kleuren die ik hiervoor gebruikt heb zijn Berry Burst (donker roze), Melon Mambo (vel roze), Daffodil Delight (geel), Tangerine Tango (oranje) en Old Olive (groen).

Stampin'Up! Tranquil Tulips

Voor de laatste kaart heb ik bewust een vrolijk licht kleurtje genomen! Daffodil Delight. Bij dit kaartje vind ik echt..... less is more.......

Wat vind jij van deze kaartenset?  Is het niet leuk om op deze manier iemand een zelfgemaakt kadootje te kunnen geven! Ik hoop dat ze in Roemenië ook van tulpen houden en dat ze de kaartjes leuk vinden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken!

Lieve Marit, heel veel plezier in Roemenië. Ik kan je helaas niet uitzwaaien morgen, omdat ik dan bij Onstage zit (en waarvan jij vindt dat ik daar echt naartoe moet gaan). Het voordeel hiervan is wel, dat we dan niet om elkaar kunnen gaan huilen (wat een softies zijn wij ook) zodra je echt achter de douane gaat! Nou ik zal morgen wel aan je denken hoor, maar ik weet dat je heel veel plezier gaat hebben. Het zal een hele mooie en leerzame ervaring voor je zijn! En 14 april sta ik je op te wachten op luchthaven Eindhoven, als je weer heerlijk thuis komt!

Heel veel plezier!

Daniëlle




2 opmerkingen:

  1. Spannend voor jou en je dochter..en super leuke cadeautjes heeft ze mee..
    heel veel plezier op Onstage!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker spannend. Vorig jaar is ze al in Estland geweest en nu gaat ze dus naar Roemenië. Maar het blijft lastig als ze dan echt weggaat! Ze gaat een fantastische tijd tegemoet, dus voor we het weten is ze weer terug. Ik heb zeker wat afleiding morgen. Dankjewel Holly, ik heb nu al zin in morgen!

    BeantwoordenVerwijderen