zaterdag 12 mei 2018

Stampin'Up! Cool Treats - Facebookhop Lovely Stampers

Welkom bij de Facebookhop van de Lovely Stampers! Het thema van deze maand is zomer. 

Ik wist gelijk met welke set ik aan de gang wilde gaan en zeker na die twee prachtige weken die wij achter de rug hebben. Ik heb de Cool Treats weer eens voor de dag gehaald en ik heb dit kaartje gemaakt.

Stampin'Up! Cool Treats

Als eerste heb ik een achtergrond in Calypso Coral gestempeld met de Marbled achtergrondstempel. Toen ik deze gestempeld had, bedacht ik mij dat dit op gemengde softijs lijkt, dus heb ik eerst op een restant stukje 3 verschillende kleuren gestempeld.

Stampin'Up! Cool Treats

Ik heb nogmaals de Calypso Coral hiervoor gebruikt maar ook de Pool Party (blauw/groen) en de Daffodil Delight (geel). Daarna heb ik de ijsjes uitgestanst met de Frozen Treats Framelits Dies. Het 'koekje' heb ik gestanst uit een stuk Crumb Cake Cardstock. En de teksten komen uit de Cool Treats stempelset. 

Toen ik met dit kaartje bezig was, kwam Luuk even buurten en het eerste wat hij riep is: "mam, dat lijkt wel op een poop (de emoticon)". En hij heeft gelijk, dus ik ben ietsje langer blijven knutselen dan gepland om ook nog een "poop"kaart te maken. Wat vinden jullie er van?

Stampin'Up! Cool Treats

Ik heb altijd gedacht dat Luuk niet zo heel creatief was (nou ja hij is wel creatief, maar niet op dit gebied zeg maar), maar dit vond ik echt geweldig!

Zo zie je maar weer, dat je de stempelsets en de stansen op andere manieren kunt gebruiken dan waarvoor ze eigenlijk bedoeld zijn.  De Cool Treats stempelset en de Frozen Treats Framelits Dies gaan helaas niet mee naar de nieuwe jaarcatalogus. Dit betekent dat deze sets t/m 31 mei 2018 nog verkrijgbaar zijn of zolang de voorraad strekt. Wil jij deze set nog aanschaffen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg deze bestelling graag voor je!

Heb je vragen over de kaarten die ik gemaakt heb? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik probeer je dan zo snel mogelijk een antwoord te sturen.

Heel veel stempelplezier en vergeet niet via Facebook verder te hoppen!

Danielle







Geen opmerkingen:

Een reactie posten