vrijdag 11 mei 2018

Stampin'Up! Share What You Love

Afgelopen weekend was mijn zus jarig, dus ik ben heerlijk voor haar aan de knutsel gegaan om een mooi kaartje te maken. Dit is het geworden!

Stampin'Up! Share What You Love

Zoals de hele week heb ik ook voor dit kaartje de Share What You Love bundel gebruikt! Het Share What You Love Specialty Designer Series Paper is echt geweldig! Het is bijna te zonde om in te snijden, maar aan de andere kant is het te mooi om in de verpakking te laten zitten. Wat een dilemma's zijn dit toch!

Voor dit kaartje heb ik niet veel materialen hoeven gebruiken, maar zelf vind ik het resultaat echt geweldig!

Stampin'Up! Share What You Love

De prachtige bloemen en de frisse kleurtjes. Het DSP is echt top!

De materialen die je voor deze kaart nodig hebt zijn:

  • Thick Whisper White: 29 cm x 10,5 cm - gerild op 14,5 cm een dubbelgevouwen
  • Share What You Love Specialty DSP: 14 cm x 10 cm
  • Whisper White cardstock: ongeveer een stukje van 6 cm bij 8 cm
  • Grapefruit Grove inkt
  • Memento Black inkt
  • Stukje Bakers Twine. Dit stukje komt uit Share What You Love Embellishment kit.
Ik hoop dat je hiermee uit de voeten kunt, maar heb je nog vragen? Stel ze gerust op danielle.kassing@gmail.com en dan stuur ik je zo snel mogelijk een antwoord. Wil je een bestelling plaatsen? Dan kun je ook op dit emailadres terecht.

Ik wens je een heel fijn weekend toe! Morgen heb ik samen met mijn teamgenootjes een Facebookhop. Hop jij dan gezellig met ons mee?

Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten