woensdag 9 mei 2018

Stampin'Up! Share What You Love - Gotta Have It All bundel

Van de Just Getting Started Bundel naar de Gotta Have It All bundel is natuurlijk een hele grote stap, dat begrijp ik echt wel, maar kijk eens naar dit prachtige Share What You Love Specialty Designer Series Paper. Ik heb het al vaker gezegd, maar dit is echt liefde op het eerste gezicht!

Stampin'Up! Share what you love specialty designer series paper

Het enige wat ik voor dit kaartje gebruikt hebt, is een basiskaart Thick Whisper White van 29 cm bij 10,5 cm gerild op 14,5 cm en dubbelgevouwen. Hierop heb ik een mat van 10 cm bij 14 cm DSP geplakt. Ik heb wel eerst een strook van 5 cm breed van deze mat gesneden en deze heb ik omgekeerd op de kaart geplakt (aan de ene kant van het vel zit het dessin met de bloemetjes en aan de andere kant zit het dessin van Rich Razzleberry met de strepen).

Stampin'Up! Share what you love Specialty Designer Series Paper

Om het snijrandje te verbergen, heb ik er een stuk Rich Razzleberry 1/4" Velvet Ribbon op gedaan. Dit is echt geweldig lint! Achter het strookje met de tekst heb een Pearlized Doily geplakt. Deze heb ik wel eerst doormidden geknipt om hem iets kleiner te kunnen maken. Om het allemaal nog mooier te maken heb ik de Share What You Love Artisan Pearls in de kleur Rich Razzleberry gebruikt.

De tekst komt uit de stempelset "In de bloemetjes zetten", omdat wij iemand heel graag wilden laten weten hoe trots wij zijn op haar! In de Love What You Do stempelset zitten trouwens ook hele mooie engelse teksten. 


Als je deze hele set aanschaft, ontvang je gratis een set Very Vanilla Medium Envelopes, de Share What You Love Embellishment kit en de Statement of my Heart Single Stamp. Deze stempelset is alleen maar t/m 31 mei 2018 in deze bundel verkrijgbaar. Dit is dus echt een limited edition!

Wil je meer weten over de andere bundels die nu verkrijgbaar zijn? Klik dan hier!

Heb je vragen over de kaarten die ik gemaakt heb en/of de Share What You Love bundels? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier en..... Share What You Love!
Danielle





Geen opmerkingen:

Een reactie posten