woensdag 16 mei 2018

Stampin'Up! In the Trees

Een hele tijd geleden tijdens Onstage heeft mijn teamgenootje Kaylee een inspiratiebord mogen verzorgen. Ze had echt prachtige projecten gemaakt (klik hier voor haar YouTube filmpje waarin ze alle projecten laat zien) en omdat ik zo trot op was (en nog steeds ben) had ik dit kaartje voor haar gemaakt!

Stampin'Up! In the Trees

Ik was helemaal vergeten dit kaartje op mijn blog te plaatsen, maar omdat deze geweldige stempelset In The Trees ons helaas aan het einde van deze maand gaat verlaten, wilde ik hem jullie toch nog even laten zien! Hij is toch gewoon te leuk en ik weet zeker dat ik hem nog heel vaak ga gebruiken!

Stampin'Up! In the Trees

Voor deze kaart heb ik een mat DSP gebruikt uit de Delightful Daisy Designer Series Paper pack. Ook dit papier is nog tot het einde van de maand verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt! Daarop heb ik een mat Vellum gebruikt en als laatste een stuk Whisper White cardstock. Alle gebruikte stempels van deze kaart komen uit de In The Trees stempelset.

Stampin'Up! In the Trees

De bomen en de hangmat heb ik ingekleurd met de geweldige Stampin' Blends. Deze blends zullen vanaf juni weer verkrijgbaar zijn!

Ik vind dit echt een geweldige set en ik heb hem eigenlijk nog veel te weinig gebruikt, maar nu ik zo mijn blog aan het schrijven ben, vliegen de ideëen door mijn hoofd. Deze ga ik echt nog meer gebruiken en dan denk ik aan vakantie kaartjes! Wat zou jij maken met deze set?

Heb je vragen over mijn kaartjes en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil de de stempelset of het DSP bestellen? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com Ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!

Daniëlle






Geen opmerkingen:

Een reactie posten