woensdag 30 mei 2018

Stampin'Up! Paisley & Posies

Nog twee dagen en dan gaan we echt afscheid nemen van een aantal geweldige producten! Dit is heel jammer, maar gelukkig komen er ook heel veel leuke nieuwe producten.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met een lievelings stempelset die ons helaas gaat verlaten de Paisley & Posies stempelset. Ik heb deze eenvoudige kaartjes gemaakt!

Stampin'Up! Paisley & Posies

Deze kaart bestaat alleen maar uit een basiskaart van Thick Whisper White en ik heb rechtstreeks daarop met de Paisley & Posies stempelset gestempeld in de kleuren Emerald Envy, Dapper Denim en Fresh Fig.

Stampin'Up! Paisley & Posies

De tekst 'Happy Birthday' komt uit de stempelset Happy Birthday Gorgeous (deze set gaat mee naar de nieuwe jaarcatalogus) en heb ik uitgestanst met de Stitched Shaped Framelits Dies. Om wat diepte in het kaartje te krijgen heb ik het ovaaltje met dimensionals op de kaart geplakt!

Stampin'Up! Paisley & Posies

Ik was zo lekker bezig met knutselen, dat ik gelijk  met dezelfde set nog een kaartje heb gemaakt. Ik heb dezelfde kleuren gebruikt, maar nu heb ik de andere vormen uit de stempelset genomen! Welke kaart van de twee vind jij het leukst?

De Paisley & Posies stempelset en de bijbehorende Paisley Framelits Dies zijn nog verkrijgbaar t/m 31 mei 2018 of zolang de voorraad strekt. Ben jij helemaal weg van deze set? Bestel hem dan nu via danielle.kassing@gmail.com en ik zorg graag voor je bestelling. De set In Colors 2016-2018 zijn op het moment dat ik dit schrijf ook nog verkrijgbaar (de kleuren Emerald Envy en Dapper Denim vallen hieronder). Voor deze set inkpads geldt hetzelfde als voor de stempelset en stansen.

Heb je vragen over dit project en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Ik wens je heel veel stempelplezier!

Danielle







Geen opmerkingen:

Een reactie posten