maandag 7 mei 2018

Stampin'Up! Share What You Love - Just Getting Started bundel

Vorige week heb ik mijn Share What You Love - Gotta Have It All bundel binnen gekregen (heb jij het filmpje al gezien?). Het is zo'n geweldige set met heel veel mogelijkheden. Graag wil ik jullie deze week laten zien wat ik er tot nu toe mee gemaakt heb.

Dit was mijn allereerste kaartje met de bundel.

Stampin'Up! Love what you do

Dit kaartje heb ik gemaakt met alle producten die in de Just Get Started Bundle zitten. Ben je een beginnende stempelaar en/of heb je nog niet zo heel veel Stampin'Up! producten, dan is dit echt een geweldige set. Met deze set kun je bovenstaande kaart gewoon zelf maken!


Zoals je kunt zien, zit er in deze bundel een stempelset, cardstock, 2 kleuren inkt en een clear block waarop elke stempel uit de Love What You Do stempelset past. Als je deze bundle aanschaft, dan ontvang je gratis Very Vanilla Note Cards. 

Ik heb nog een kaartje gemaakt met alleen maar cardstock en de stempelset.
 
Stampin'Up! Love what you do

Deze keer heb ik om de tekst uit te stansen de Stitched Shaped Framelits gebruikt. Deze heb ik met dimensionals op de kaart geplakt zodat er wat meer diepte in de kaart komt. Deze keer heb ik de nieuwe In Color 2018-2020 Lovely Lipstick gebruikt! Is het niet een geweldige kleur? 

Stampin'Up! Love what you do

De nieuwe In Colors zijn op dit moment samen met de Share What You Love bundels al verkrijgbaar. Bij de Share What You Love bundels ontvang je een aantal gratis producten en op de set In Colors 2018-2020 inkpads krijg je zelfs een korting van 10%.

Na 1 juni 2018 kun je de inkpads ook per stuk aanschaffen, maar ja wie houdt er nu niet van korting! 

Wil je ook weten hoe de andere bundels eruit zien? Klik dan hier!

Heb jij nog vragen over de kaarten die ik gemaakt en/of de bundel die ik gebruikt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Graag tot gauw en heel veel stempelplezier!

Daniƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten