maandag 4 juni 2018

Stampin'Up! Animal Outing

Vandaag heb ik echt iets geweldigs op mijn blog, tenminste dat vind ik zelf. Tijdens Onstage afgelopen april zijn wij ontzettend verwend door Stampin'Up! en kregen wij in onze goodiebag de geweldige stempelset Animal Outing.

Dit is precies zo'n stempelset die ik zelf helemaal geweldig vind, maar waarvan ik dan heel lang twijfel of ik hem wel zal aanschaffen, omdat ik niet veel kleine kinderen meer om mij heen heb. Maar gelukkig voor mij heeft Stampin'Up! deze keuze voor mij gemaakt, want hij is echt geweldig! Ik kan hem nu haast niet meer wegleggen!

Ik heb deze label ermee gemaakt.

Stampin'Up! Animal Outing

Zie je nu wat ik bedoel? Die neushoorn is toch om op te eten! En dat piepkleine vogeltje dan! Als eerste heb ik van een stuk Thick Whisper White cardstock een Tag gemaakt. Deze kun je zo groot maken als je zelf wilt! Daarna heb ik de bladeren op de tag gestempeld in Tranquil Tide (donker groen) en Lemon Lime Twist (licht groen). Ik heb met een blenderpen de blaadjes wat ingekleurd. De blenderpen pakt de inkt op van de gestempelde blaadjes, zodat er een lichte waas over de blaadjes valt. Ik vond dit zelf wel subtiel. De Wild about You heb ik gestempeld in Tranquil Tide.

Stampin'Up! Animal Outing

Als laatste heb ik de neushoorn op een stukje restant papier gestempeld en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends in Smokey Slate (light en dark). Deze stempel geeft precies aan waar je de schaduwen moet aanbrengen, dus dat maakte het wel heel makkelijk voor mij. Het vogeltje heb ik ingekleurd met de Stampin' Write Markers. Daarna heb ik de neushoorn uitgeknipt. Uitgeknipt? Maar er zijn toch stansen voor? Jazeker, alleen staan die nog (heel hoog) op mijn verlanglijstje, maar die gaan er zeker komen. Soms kan niet alles tegelijk en er is zoveel leuks! Gelukkig ben ik eind van de maand jarig hihi.... De neushoorn heb ik met Stampin' Dimensionals op de tag geplakt om zo wat meer dimensie te krijgen. Als laatste nog een stukje lint door het gaatje en mijn tag is klaar!

Ben jij ook zo verliefd geworden op deze neushoorn? Kom dan gezellig donderdag 7 juni a.s. naar mijn workshop, want ik heb nog een plekje vrij! Opgeven kan via danielle.kassing@gmail.com.

Heb je vragen over deze tag en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je, tegen verzendkosten, de nieuwe jaarcatalogus aanvragen? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier en tot gauw!
Danielle



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten