zondag 3 juni 2018

Stampin'Up! Nieuwe In Colors 2018-2020 - NL demo's bloghop



Wat gezellig dat je langs komt hoppen bij de allereerste Bloghop van de Stampin'Up! demonstratrices in Nederland. Op facebook zit ik in een groep van Nederlandse Stampin'Up demonstratrices en deze groep heeft de stoute schoenen aangetrokken en is een bloghop gestart. Dat vind ik echt geweldig en ik hoop dat er nog heel veel gaan volgen.

Omdat de nieuwe jaarcatalogus net is ingegaan, is het thema van deze hop de nieuwe In Colors 2018-2020. Tja en dan.... gebruik je al die prachtige nieuwe kleuren of kies je er gewoon eentje uit! Uiteindelijk heb ik gekozen voor Grapefruit Grove en ik heb dit kaartje ermee gemaakt!


Ik heb voor de basis Thick Whisper White cardstock gebruikt (21 cm x 14,5 cm, gerild op 10,5 cm) en daar heb ik een mat van Grapefruit Grove cardstock op geplakt (10 cm x 14 cm). Dit stuk cardstock heb ik wel eerst door de Lovely Floral Dynamic Textured Impressions embossing folder gehaald, waardoor je nu het relief van een bloem op de achtergrond ziet.  Daarna heb ik er een strook Share What You Love Specialty Designer Series Paper op geplakt in dezelfde kleur.


Daar bovenop heb ik een een Pearlized Doilies geplakt en nog twee uitgeknipte bloemen van het DSP. Als laatste heb ik de tekst met Memento inkt gestempeld met de stempelset Detailed with Love. De kleine bloemetjes heb ik gestempeld in de kleur Grapefruit Grove met de Love What You Do stempelset. Deze tekst heb ik uitgeponst met de Every Day Label Punch.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. Wil je nog meer inspiratie opdoen? Hop dan snel verder naar Marlieke Smetsers.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een catalogus opvragen (hiervoor vraag ik alleen een vergoeding van de verzendkosten)? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Ik wens je heel veel hop plezier!
Danielle


Deelnemerslijst:


  
 

 




9 opmerkingen: