vrijdag 15 juni 2018

Stampin'Up! In everey season (2)

Eén van mijn favoriete kleuren combinaties is blauw met wit! En dan vooral Night of Navy cardstock met witte heat embossing. Deze favoriete combinatie heb ik gebruikt voor het kaartje van vandaag.

Stampin'Up! In every season

Voor deze kaart heb ik het margrietje (denk ik) uit de In Every Season stempelset gebruikt. Deze heb ik met Versamark inkt op een stuk Night of Navy cardstock gestempeld en daarna heat embost met witte embossing poeder. Daarna heb ik op een stuk Whisper White de tekst 'thank you' gestempeld in Night of Navy. Deze komt uit de Love what you do stempelset.


Stampin'Up! In every season

Als laatste heb ik met de Daisy Delight stempelset twee daisies gestempeld en met de de blenderpen heb ik de blaadjes ingekleurd. Nadat ik de Daisies had uitgeponst met de Daisy Punch heb ik ze met een dimensional op de kaart geplakt. Als laatste heb ik een glittertje toegevoegd met de Clear Wink of Stella!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur een mail naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag. Bij bestellingen boven de € 50,= neem ik de verzendkosten (€ 5,95) voor mijn rekening. De bestelling wordt binnen de 3-5 dagen bij je thuis afgeleverd.

Zondag doe ik mee aan een hele speciale Bloghop! Ik ben door Kylie Bertucci gevraagd of ik special guest wil zijn bij de bloghop van haar team de Crazy Crafters. Iedereen gaat een kaartje van mijn blog CASEn. Is dat niet een geweldig compliment?

Graag tot zondag!







        


Geen opmerkingen:

Een reactie posten