donderdag 14 juni 2018

Stampin'Up! Fabulous Flamingo tutorial

We zijn een beetje laat, maar vandaag wordt hier het defilé van de avond-4-daagse gelopen. Er lopen veel bekenden mee en ik vind het altijd leuk om iets voor ze te maken (ipv kant en klaar iets te kopen). Ruim een jaar geleden kwam ik dit idee tegen van Martha Inchley van Inchofcreativity.com. Is het geen geweldig idee? Alle credits naar haar, want je moet er maar op komen!


Ik kwam de snoepstaafjes tegen in de winkel en ik wist gelijk dat ik de Flamingo's wilde maken. Wil je weten hoe ik dit gemaakt heb? Bekijk dan deze tutorial!


Uiteraard is deze traktatie niet alleen leuk voor de avond-4-daagse, maar ook voor verjaardagen, feestjes, collega's, juffen/meesters en ga zo maar door! 

Heb je vragen over deze traktatie en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een  mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten