maandag 11 juni 2018

Stampin'Up! Eastern Beauty!

Het kaartje van vandaag heb ik weer ingestuurd voor Kylie's International Blog Hop. Vorige keer zat ik in de top tien en daardoor mocht ik meedoen met de Hightlights Blog Hop Top Ten Winners. Wie weet lukt het nu weer! Het was zo'n geweldige ervaring, dat ik er graag weer een kaartje voor gemaakt heb. Omdat mijn blog Internationaal gelezen gaat worden, schrijf ik in zowel Nederlands als Engels. Ik hoop dat je dat niet erg vindt.

Today's card I entered into Kylie's International Blog Hop. Last time I was in the Top Ten and I participated in the Highlights Blog Hop. Who knows what happens this time! The experience was overwhelming! Because it is an International hop I will write this blog in Dutch and English. 

Het thema van de hop is Vriendschap in het breedste zin van het woord. Dit is mijn kaartje.

The theme of this hop is Friendship. This is the card I made

Stampin'Up! Eastern Beauty!

Voor deze kaart heb ik een mat van Glossy Paper gebruikt en hierop heb ik met de stempelset Eastern Beauty en Versamark inkt de ringen gestempeld. Daarna heb ik deze heat embost met wit embossing poeder. Daarna heb ik het geheel gesponst met de kleuren Lemon Lime Twist, Old Olive, Garden Green en Tranquil Tide. Doordat het Glossy paper zo glad is, is het heel makkelijk om te blenden. De mat heb ik op een basiskaart van Thick Whisper White geplakt.

For this card I used a matt of Glossy Paper. I stamped the rings with the Eastern Beauty stampset and Versamark ink. After that I heat embossed it with white embossing powder. After the embossing I sponched the background with Lemon Lime Twist, Old Olive, Garden Green and Tranquil Tide. The Glossy Paper makes it very easy to blend the colours. I taped the matt on a basic card of Thick Whisper White.

Stampin'Up! Eastern Beauty!

Met de Eastern Medallions Thinlits Dies heb ik de cirkel in Tranquil Tide gestanst en het 'vierkantje' in Lemon Lime Twist. De tekst komt uit de Eastern Beauty stempelset.

With the Eastern Medallions Thinlits Dies I cut the circle in Tranquil Tide and the 'square' in Lemon Lime Twist. The text is from the Eastern Beauty stampset. 

Ik hoop dat je mijn kaartje leuk vindt en dat je zult stemmen op mijn kaartje (nummer 18). Dit kan via de volgende link: https://bit.ly/VoteForMeKyliesHighlightsJune Als je aan het stemmen bent, dan zou ik het leuk vinden als je ook op mijn teamgenootje Anne-Marie Breurkes stemt (nummer 12). Het zou toch geweldig zijn als we samen bij de top tien eindigen! De link is bereikbaar vanaf dinsdag 13 juni vanaf 23.00 uur Nederlandse tijd. 

I hope you like my card and I hope you will vote for it (number 18). Please use the following link to vote:  https://bit.ly/VoteForMeKyliesHighlightsJune This link will be available as from Tuesday June 13th 23.00 hrs Dutch time. 

Heb je vragen over dit project en/of the Stampin'Up! producten die ik gebruikt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur een bericht naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

If you have questions about my project or the Stampin'Up! products I used. Please feel free to sent me an email at danielle.kassing@gmail.com. I love to help you out!

Heel veel stempelplezier!












2 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart, ik heb nog nooit met het glossy papier gewerkt dus dat komt op mijn bestellijstje. Succes ik heb op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jij ook heel veel succes! Ook ik heb op jouw kaartje gestemd! Het zou leuk zijn samen toch?

      Verwijderen