maandag 25 juni 2018

Stampin'Up! Sheltering Tree

Ik ben onderdeel van het team de Lovely Stampers en van tijd tot tijd houden wij een challenge. De challenge deze keer was om gebruik te maken van de kleuren Granny Apple Green, Petal Pink, Flirty Flamingo, Balmy Blue en Tranquil Tide.

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb!

Stampin'Up! Sheltering Tree

Voor deze kaart heb ik de prachtige stempelset Sheltering Tree genomen. Deze stempelset staat al jaren in de jaarcatalogus, maar ik heb hem eigenlijk pas net aangeschaft en ik had er nog niet echt iets mee gedaan. Ik heb wel een klein beetje gesmokkeld, want ik heb de Early Espresso extra gebruikt om de boomstam te stempelen.

Stampin'Up! Sheltering Tree

De blaadjes in de boom heb ik met de kleuren Tranquil Tide en Granny Apple Green gestempeld, de fiets met Balmy Blue en Flirty Flamingo en de bloementjes met Petal Pink! Alle kleurtjes zijn dus gebruikt! Wat is het toch een prachtige set! Ik denk dat ik volgende keer de stempel met de blaadjes als achtergrond ga gebruiken. Wordt zeker vervolgd!

Heb je vragen over de kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten