maandag 30 juli 2018

Stampin'Up! Animal Outing

Bij elke bestelling die bij mij geplaatst wordt, maak ik een bedankkaartje. Zo ook voor een dame, die bij mij ook een workshop gevolgd heeft met deze stempelset!

Stampin'Up! Animal Outing

Voor dit kaartje heb ik bijna de hele Suite gebruikt. Op een basiskaart van Thick Whisper White heb ik een mat van Tranquil Tide cardstock geplakt. Daarbovenop heb ik een mat uit de Animal Expedition Designer Series Paper geplakt! 

Stampin'Up! Animal Outing
 
Als laatste heb ik een strook Tranquil Tide cardstock op de kaart geplakt en hierop heb ik de tekst "thank you big time" gestempeld van de Animal Outing stempelset. Tevens heb ik een stukje Mini Rufled Ribbon in de kleur Lemon Lime Twist op de strook geplakt. Als allerlaatste heb ik de neushoorn gestempeld en daarna ingekleurd met de Stampin' Blends! En nadat ik de neushoorn uitgestanst had, heb ik hem met dimensionals op de voorkant van de kaart geplakt. 

Stampin'Up! Animal Outing

Op mijn workshop geef ik altijd aan dat je niet de envelop en de binnenkant van de kaart moet vergeten, dus vandaar dat ik dit ook gedaan heb. Ziet er wel extra leuk uit toch?

Is het Designer Series Paper niet geweldig? Dit papier zit in de 3+1 DSP actie. Maar wees er snel bij want de actie duurt maar t/m 31 juli 2018. Daarnaast kun je de stempelset en de Thinlits Dies apart bestellen, maar bestel je samen in een bundel dan krijg je een korting van 10%.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en misschien vandaag nog gebruik maken van de 3+1 actie, stuur mij dan snel een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!



    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten