woensdag 11 juli 2018

Stampin'Up! Hand delivered - hostess set

Afgelopen maand was ik jarig en van mijn verjaardagsgeld heb ik een heleboel geweldige nieuwe Stampin'Up! producten kunnen aanschaffen, die hoog op mijn verlanglijstje stonden. Mijn bestelling kwam boven de € 200,= uit waardoor ik aanmerking kwam voor Stampin' Rewards. Van mijn Stampin' Rewards heb ik de geweldige stempelset Hand Delivered kunnen kopen en deze kaart heb ermee gemaakt!


Deze kaart heb ik speciaal voor Jente gemaakt, de vriendin van Luuk! Ook zij is voor haar eindexamen VWO geslaagd en wij wilden even laten weten dat wij ontzettend trots zijn op haar!

Als eerste heb ik de ballonnen en het onderlijfje gestempeld op een basiskaart. Daarna heb ik de ballonnen ook nog op een restant stukje Whisper White gestempeld en heb ik ze ingekleurd met de Stampin' Blends in de kleuren Petal Pink, Old Olive, Calypso Coral en Bermuda Bay. Daarna heb ik ze uitgeknipt en met dimensionals op de basiskaart geplakt! De kaart is heel eenvoudig, maar hij is zo geweldig geworden.

Ik wil nog even terugkomen op de Stampin' Rewards. Als je een bestelling van € 200,= of meer  plaatst, ontvang je Stampin' Rewards. De rewards hebben een waarde van 10% van je bestelling en van deze rewards mag je extra Stampin'Up! producten uit de lopende catalogus bestellen. Naast dat je uit alle producten uit de catalogus kunt kiezen, zijn er ook een aantal stempelsets beschikbaar die extra aantrekkelijk geprijst zijn. Waaronder deze Hand Delivered stempelset.  Hoe hoger je bestelling is, hoe hoger de waarde van je Stampin' Rewards. Als je een bestelling van € 375,= of meer plaatst, ontvang je zelfs 12% van het bestelbedrag. In onderstaande schema kun je zien hoe de Stampin' Rewards verdeeld zijn.


Je kunt deze rewards ook verdienen als je bijvoorbeeld samen met een aantal vriendinnen een verzamelbestelling doet. Kom je gezamenlijk boven dit bedrag, dan kunnen jullie samen gratis producten uitzoeken. Het is ook mogelijk dat ik een party bij je kom geven en in dat geval zijn de Stampin' Rewards ook voor jou!

Heb je nog vragen? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten