maandag 9 juli 2018

Dankjewel!

Afgelopen twee weekenden ben ik met de Activiteiten Commissie van de Movingstars heel druk geweest achter de schermen van maar liefst 7 dansshows in het Fulco Theater in IJsselstein en de Flint in Amersfoort! Met een geweldig team hebben wij het weer voor elkaar gebokst om alles goed te laten verlopen! Wat een plezier hebben alle meiden en jongens gehad afgelopen weekenden.

Omdat wij elkaar als AC eventjes niet meer zullen zien (tot het volgende dansseizoen) heb ik voor de dames een kleinigheidje gemaakt (sorry heren :)). 

Stampin'Up! Share What We Love dsp

Als basis heb ik een notitieboekje genomen van één van de favoriete budgetwinkels. En daarop heb ik de namen van onze AC leden gestempeld met de 'Make a Difference' stempelset. Deze set bestaat uit een alfabet in hoofletters, een alfabet met overeenkomende kleine letters en nog een alfabet met een andere font. Je kunt hiermee alle kanten op! 

Stampin'Up! Share What We Love dsp

En daarna heb ik er een stukje Designer Series Paper uit de Share What We Love Designer Series Paper pack op geplakt. Je kunt hier uiteraard elk soort DSP voor gebruiken!

Stampin'Up! Share What We Love dsp

Lieve dames, ontzettend bedankt voor weer een mooi dansseizoen!

Dit notitieblokje kun je uiteraard ook maken voor een lieve vriendin, de juf/meester op school (ja, ja vanaf volgende week is het hier vakantie) of voor wie dan ook! Wie is er nu niet blij met zo'n persoonlijk kadootje!

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!












Geen opmerkingen:

Een reactie posten