vrijdag 6 juli 2018

Stampin'Up! Petal Promenade DSP

Afgelopen maand was ik te laat met het maken van mijn You Can Create It kaart. Helaas staat hij nu niet op de blog van Hélène den Breejen, maar ik wil hem toch nog heel graag aan jullie laten zien.
Wil je zien wat de anderen ermee gemaakt hebben? Klik dan hier.

Er zaten twee stukjes Petal Promenade Designer Series Paper in en een stuk cardstock in de kleuren Mossy Meadow, Petal Pink, Rose Glimmer paper en shimmery white. Als eerste had ik de kaart van afgelopen woensdag gemaakt met het materiaal, maar toen had ik nog zoveel over, dat ik nog maar een kaartje heb gemaakt!

Stampin'Up! Petal Promenade DSP

Omdat er prachtige rose rozen op het stuk Designer Series Paper staan, heb ik ervoor gekozen om mijn kaartje op basis van de kleur Petal Pink te maken. De roosjes op de achtergrond heb ik in Petal Pink gestempeld met het bloemetje uit de stempelset Happy Birthday Gorgeous. Het is altijd leuk om zelf een achtergrond te maken.

Stampin'Up! Petal Promenade DSP

Het ovaal heb ik ook gestempeld in Petal Pink, maar nu met de stempelset Detailed with Love. Ik heb het ovaal iets verhoogd met dimensionals en ik heb er wat Metallic Thread onder gedaan in de kleur Rosé. Als laatste heb ik er een stukje ribbon aan toegevoegd. Dit is officieel in de kleur Powder Pink, maar volgens mij past dit prima samen. Aan de binnenkant van de kaart en op de envelop heb ik ook een strookje Petal Promenade DSP geplakt! Wat een geweldig effect!

Met de 3+1 actie is het nu heel voordelig om Designer Series Paper aan te schaffen. Wil je gebruik maken van deze actie? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Vind je het wat veel om zelf aan te schaffen? Je kunt natuurlijk ook samen met één of meer vriendinnen het dsp aanschaffen en deze dan samen delen.

Heel veel stempelplezier!
















 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten