vrijdag 20 juli 2018

Stampin'Up! Tropical Chic

Zoals je misschien wel weet zit ik in het team van Hélène den Breejen, de Lovely Stampers! Hélène heeft zo keihard gewerkt, dat ze de Incentive Trip van Stampin'Up! heeft verdiend! Op dit moment zit ze heerlijk met haar gezin in Alaska! Is dat niet geweldig?

Omdat ik zo trots op haar ben, heb ik een kaartje voor haar gemaakt! Gelukkig was het kaartje nog net op tijd binnen voordat ze naar Seatle vertrokken.

Stampin'Up! Tropical Chic

Is het niet een geweldig vrolijk kaartje geworden? Voor de achtergrond heb ik de Tropical Chic stempelset gebruikt. De blaadjes heb ik in drie verschillende kleuren groen gestempeld. Shaded Spruce is de donkere kleur groen, Granny Apple Green is de appeltjeskleur groen en de Lemon Lime Twist is de lichte kleur. De bloemetjesstempel heb ik eerst beïnkt met Flirty Flamingo en daarna heb ik met een 'dauber' de randjes van de stempel wat donkerder gemaakt met Melon Mambo inkt. Daarna heb ik ze uitgestanst met de Tropical Thinlits Dies. De stempelset en de dies zijn beide apart verkrijgbaar, maar als je ze in een bundel bestelt, bespaar je 10%,

Stampin'Up! Tropical Chic

De tekst komt uit de Stitched All Around stempelset en de tekst is eigenlijk 'Enjoy your special day'. Met een zwarte Stampin' Write Marker heb ik alleen de 'Enjoy your special' gestempeld en daarna heb ik met de Make A Difference stempelset (het alfabet) het woordje trip eronder gestempeld! Op deze manier kun je heel goed een bestaande stempel toch iets aanpassen. De tekst heb ik daarna uitgestanst met de Stitched Labels Framelits Dies. Ook de Stitched All Around stempelset en de Stitched Labels Framelits Dies zijn beide apart verkrijgbaar of in een bundel met 10% korting.

Heel veel plezier in Alaska samen met je gezin lieve Hélène! Wij, de Lovely Stampers, zijn reuze benieuwd naar wat je allemaal mee zult maken! Tot gauw!

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin'Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





    







Geen opmerkingen:

Een reactie posten