donderdag 19 juli 2018

Word lid van mijn team!

Je hebt het al heel wat keren voorbij zien komen! Word nu demonstratrice en bestel de starterkit en ontvang een kleurenfamilie inkpads helemaal gratis!


Ik krijg hier heel veel vragen over en via deze blog wil ik daar heel graag een antwoord op geven!

Wat is een starterkit?
Als je demonstratrice wordt, mag je zelf een starterkit samenstellen. Je mag uit de catalogus voor € 175,= aan producten uitzoeken en hier betaal je dan € 129,= voor. Naast deze aanbieding, die altijd geldt, heeft Stampin'Up! deze maand (dus t/m 31 juli 2018) nog een extra aanbieding. Want als je nu de starterkit bestelt, en dus mijn team komt versterken, mag je ook nog eens een inkpad kleurenfamilie t.w.v. € 81,= uitzoeken. Geheel gratis! Voor de starterkit hoef je geen verzendkosten a € 5,95 te betalen en je ontvangt ook nog eens een businesspakket (zoals catalogi ed) ter waarde van € 60,=

Uit welke kleurenfamilies kan ik kiezen?
Hieronder vind je een overzicht van de kleurenfamilies waaruit je kunt kiezen. Je kiest dus voor een hele familie. Je kunt helaas niet 3 inkpads uit de Brights, 3 uit de Neutrals, etc kiezen.
Wat zijn de voordelen aan het zijn van een demonstratrice?
Als je demonstratrice bent, ontvang je bij elke bestelling een korting van 20%. Daarnaast heb je de mogelijkheid om producten uit een nieuwe catalogus (bijvoorbeeld de wintercatalogus die eraan komt) als eerste te pre-orderen. Éen keer per kwartaal ontvang je de Stampin' Success. Dit is een magazine vol met Stampin'Up! inspiratie. Daarnaast kun je deelnemen aan verschillende Stampin'Up! evenementen zoals OnStage, maar ook aan teamuitjes en zelfs een teamweekend van de Lovely Stampers die op dit moment georganiseerd wordt.


Moet ik als demonstratrice ook workshops geven en producten aan anderen verkopen? 
Dit mag! Je bent een onafhankelijk demonstratrice, dus jij mag bepalen hoe ver je wilt gaan met je Stampin'Up! "business". Als je workshops wilt gaan geven en/of je wilt een klantenkring opbouwen! Helemaal prima! Wil je alleen maar voor jezelf Stampin'Up! producten bestellen met korting? Dan is dat ook helemaal prima! Jij bepaalt zelf! Je moet niets!

Hoeveel moet ik bestellen om actief demonstratrice te blijven?
Per kwartaal moet je een omzet van 300 CSV behalen. Dit is een betalingsfactor waar Stampin'Up! mee werkt. Dit is € 372,= cataloguswaarde. De starterkit telt niet mee voor je eerste kwartaalomzet.

Wat als ik mijn kwartaalomzet niet haal?
Als je je kwartaalomzet niet haalt, dan krijgt je een extra maand om eventueel je omzet toch te halen. Deze maand noemen wij dan pending. Lukt het je echt niet om je kwartaalomzet te halen? Geen enkel probleem. Je wordt dan automatisch uitgeschreven als demonstratrice door Stampin'Up! Dit kost je verder niets en gaat zonder problemen.

Wanneer start mijn eerste kwartaal?
Het eerste kwartaal is het eerste volle kwartaal na het bestellen van je starterkit. Als je dus vandaag besteld, dan is je eerste volle kwartaal het vierde kwartaal van dit jaar (oktober t/m december). Als je dan je kwartaalomzet niet gehaald hebt, heb je de maand januari de tijd om dit vooralsnog te halen. Je komt dan op Pending te staan. Lukt het je dan nog niet om je omzet te halen, dan wordt je automatisch uitgeschreven. Lukt het je wel in januari! Denk er dan wel aan, dat je voor je tweede kwartaal dan nog maar 2 maanden de tijd hebt om te halen.

Als ik na mijn starterkit niets meer bestel, eindigd dan mijn demoschap?
Je wordt dan inderdaad automatisch uitgeschreven als demonstratrice.

Wil je bij mij een starterkit bestellen en lid worden van mijn team?
Dan kun je je via deze link gelijk inschrijven. Je mag mij ook een mail sturen op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heb je nog meer vragen of het bestellen van een starterkit of over misschien iets heel anders? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel stempelplezier!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten