donderdag 23 augustus 2018

Stampin'Up! Bedankt lieve IJVO vrijwilligers creatent

De IJVO duurt nog een dagje, maar voor mij is vandaag de laatste dag voor dit jaar! De creatent wordt vanmiddag namelijk helemaal leeg gehaald om plaats te maken voor alle spelletjes voor het grote eindfeest op vrijdag.

Het thema van dit jaar was IJVO's Jungle. En wat past daar nu niet beter bij dan onze geweldige Tropical Chic stempelset. Het begint een klein beetje een traditie te worden dat ik een kleinigheidje maak om de 45 vrijwilligers van de Creatent te bedanken. Dit jaar is het echt een kleinigheidje!

Stampin'Up! Tropical Chic matchbox

Dit kleine lucifer"doosje". Als eerste heb ik witte cardstock genomen en deze heb ik met de Tropical Chic stempelset bestempeld in de kleuren Shaded Spruce (donkergroen), Lemon Lime Twist (lichtgroen) en Flirty Flamingo (roze).  Hiervan heb ik stroken gesneden en zodanig dubbelgevouwen dat er een "matchbox" ontstaat. Super eenvoudig, maar zo leuk!.

Stampin'Up! Tropical Chic matchbox

Als je het doosje openklapt, zit er een theezakje in. Is de tekst niet toepasselijk? Heerlijk even bijkomen na 4 dagen IJVO. Het was geweldig, maar eerlijk is eerlijk. Het is ook best vermoeiend! Super bedankt lieve vrijwilligers van de Creatent! Het was weer een topjaar!

Stampin'Up! Tropical Chick matchbox

Ook wilde ik graag wat speciaals doen voor mijn vriendin. Zij is jarenlang vrijwilligster geweest, maar de jongste is nu voor het laatst naar de IJVO en ze heeft besloten om te stoppen als vrijwilligster. Gelukkig zal ik haar nog regelmatig zien, omdat onze meiden samen dansen, maar ik vond het toch tijd voor extraatje! Weer een notititieboekje gemaakt, maar nu in de IJVO sfeer en dus bekleed met de Tropical Escape Designer Series Paper. Ik hoop dat ze hem leuk zal vinden.

Stampin'Up! Tropical Chic notitieboekje

Nou vooruit dan maar. Nog een paar impressie foto's van de IJVO!





Tot volgend jaar!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten