maandag 20 augustus 2018

Stampin'Up! Little Twinkle bundle

Afscheid nemen van een dier is niet makkelijk! En zeker niet als ze maar 7 jaar heeft mogen worden. Tja, wat moet je dan zeggen, wat kun je doen!

Ik heb speciaal een kaartje gemaakt.

Stampin'Up! Little Twinkle bundle

Ik wilde er geen zwaarbeladen kaartje van maken, want ze heeft zoveel plezier en liefde gebracht! Daarom heb ik gekozen voor de Twinkle Twinkle Designer Series Paper met de prachtige zachte kleurtjes. Daarnaast heb ik de tekst "ben er stil van" gekozen uit de Nederlandse set Puur Natuur. De basiskleuren van deze kaart zijn Petal Pink en Gray Granite.

Stampin'Up! Little Twinkle bundle

Het hart komt uit de stempelset Little Twinkle en deze heb ik heat embost met witte embossingpoeder op een restant stuk Petal Pink cardstock. De Gray Granite sterren heb ik geponst met de Twinkle Builder Punch. De stempelset en de pons zijn als bundel verkrijgbaar met een bundelkorting van 10%. Als extra glimmertje heb ik een aantal Twinkle adhesive-backed sequins op de kaart geplakt.

Ik wist niet zo heel goed hoe ik dit kaartje moest maken, maar ik denk dat in dit geval sterren en hartjes erg toepasselijk zijn. Heel veel sterkte in ieder geval.

Wij denken aan jullie


Gebruikte materialen:
    



lopende acties:













Geen opmerkingen:

Een reactie posten