vrijdag 10 augustus 2018

Stampin'Up! Verhuisd!

Onlangs is een vriendin van mij gaan samenwonen met haar vriend. Niet in haar eigen huisje, maar zij is naar een nieuwe plek gegaan.

Dit is natuurlijk een mooie gelegenheid om een kaartje voor haar, uhm hun te maken!

Stampin'Up! Een bouquet vol goede wensen

Ik heb gekozen voor de Nederlandse stempelset "Een bouquet vol goede wensen". En door de nieuwe In Colors te gebruiken (Grapefruit Grove, Pineapple Punch, Call me Clover, Blueberry Bushel en Lovely Lipstick) is er een heel vrolijk bouquet ontstaan.

Stampin'Up! Een bouquet vol goede wensen

Een aantal bloemen heb ik na het stansen opgehoogd met een dimensional en daarna heb ik op alle bloemen een glittertje aangebracht met de Clear Wink of Stella. Ik hoop dat je dit kunt zien op de foto!

Heel veel geluk en liefde samen!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten