maandag 6 augustus 2018

Stampin'Up! Petal Promenade Designer Series Paper

Vandaag weer een bedankkaartje op mijn blog!

Stampin'Up! Petal Promenade DSP

Als uitgangspunt heb ik een stuk Designer Series Paper gebruikt uit de Petal Promenade. In dit pakket zitten vellen met bloemenrasters waaronder deze. Is dat niet geweldig? Ik heb alleen maar twee verschillende formaten ovalen uitgestanst met de Stitched Shaped Framelits in de kleuren Whisper White en Grapefruit Grove.

Stampin'Up! Petal Promenade DSP

De tekst komt uit de Love What You Do stempelset en als laatste heb ik nog het strikje toegevoegd met de Grapefruit Grove Grosgrain Ribbon. Alle kleuren passen zo geweldig bij elkaar! Met dit papier is het zo makkelijk om te combineren, want het papier geeft gewoon zelf aan, met welke kleuren het perfect te combineren is. Weet jij niet precies wat de overeenkomende kleuren zijn, dan kun je deze heel makkelijk opzoeken op de verpakking. Stampin'Up! zet namelijk altijd alle kleuren op de verpakking die in een pakket Designer Series Paper gebruikt is. Makkelijk toch?

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een bericht op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!



    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten