maandag 17 september 2018

Stampin' Up! Zoveel jaar samen!

Er zijn heel veel gelegenheden waarvoor ik graag een kaartje maak en zeker ook als twee lieve mensen al zoveel jaar samen en getrouwd zijn.

Ik heb deze funfold kaart gemaakt met de Nederlandse stempelset Puur Natuur!

Stampin' Up! Puur Natuur - Rooted in Nature

Is de tekst niet toepasselijk?

Deze funfold had ik op Pinterest voorbij zien komen, dus ik ben gaan uitzoeken hoe deze kaart in elkaar zat. Op Pinterest werd de kaart met een mal gemaakt die ik zelf niet heb, dus ben ik ermee aan de slag gegaan. Na wat rekenen en heen en weer schuiven, is dit het resultaat. Ik ben echt superblij! Hij is wat kleiner dan het origineel, maar hij past prima in een envelop.

Stampin' Up! Puur Natuur - Rooted in Nature

Bij de Nederlandse stempelset Puur Natuur (engelse versie Rooted in Nature) hoort ook de prachtige Nature's Poem Designer Series Paper die ik voor de achtergrond heb gebruikt. Wat een prachtige natuurlijke kleuren en motieven. Voor het stempelwerk heb ik de overeenkomstige inkt kleuren Tranquil Tide en Soft Suede gebruikt en om toch nog een extra kleurtje toe te voegen heb ik op de achtergrond Grapefruit Grove gebruikt. 

Ik ben echt superblij met het eindresultaat, maar de set is dan ook geweldig! Heb jij vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten