maandag 1 oktober 2018

Stampin' Up! Stamping On Line

Eens per maand hebben wij binnen ons team The Lovely Stampers een SOL (Stamping On Line). Samen stempelen vanaf thuis achter je eigen computer. Twee weken geleden was weer de eerste van het nieuwe seizoen en onder leiding van mijn teamgenootje Frederique van Rumpt heb wij echt een geweldig kaartje/giftcard gemaakt.

Stampin' Up! Tropical Chic

Frederique had ons een paar dagen van tevoren een "boodschappenlijstje" doorgegeven met wat wij allemaal nodig zouden hebben voor het project zonder te verklappen wat we zouden gaan maken. Dit vind ik zelf altijd heel spannend, omdat je niet helemaal zeker bent of dat de producten die je hebt uitgezocht wel passend zijn voor dit project. 

Stampin' Up! Tropical Chic

Op de avond zelf zijn wij met een stel teamgenoten allemaal thuis achter onze eigen computer gekropen en kregen wij om de zoveel minuten een aanwijzing van Frederique en het uiteindelijke resultaat was dit! Nou ja zonder die € 5,= natuurlijk.

Ik ben echt heel blij dat ik toevallig de goede keuze van cardstock en Designer Series Paper heb gemaakt. Nou ja toevallig! Bij Stampin' Up! is alles zo mooi op elkaar afgestemd, dat als je de kleuren aanhoudt die op de verpakking van het DSP staan, dan kun je eigenlijk niet misgaan met je keuze.

Stampin' Up! Tropical Chic

Als laatste heb ik de (gift)card nog wat extra versierd met de Tropical Chic bundle! Ik ben zo blij met het eindresultaat! Deze kaart ga ik zeker weten nog vaak maken!

Heb jij nog vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten: 

Faceted Dots
[146910]
€ 7,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten