vrijdag 5 oktober 2018

Stampin' Up! You Can Create It kit september 2018

Zoals jullie misschien wel weten, schaf ik elke kwartaal de You Can Create It (YCCI) kwartaalkit aan via mijn teamgenoot Hélène den Breejen. Voor wie niet weet wat de YCCI kit is, zal ik het even uitleggen. Aan het begin van het kwartaal ontvang je een brievenbusdoosje met 3 enveloppen vol met Stampin' Up! materiaal, voor elke maand eentje. Daarnaast ontvang je ook altijd een heleboel extraatjes.

In de envelop van september zat het volgende (ik heb hiervoor de foto van Hélène's website gebruikt, want ik was natuurlijk weer eens vergeten om er zelf een foto van te maken pff...):


In de kwartaalkit zat dit ook nog als extraatje (ook deze foto heb ik van Hélène's website). Geweldig he!


Dit heb ik met mijn pakketje gemaakt:

Stampin' Up! YCCI kit september 2018

Als eerste heb ik de Stampin' Up! Mini Pizza box bekleed met een stukje DSP. Dit Designer Series Paper komt uit de Broadway Bound Specialty Designer Series Paper pack. Het is echt prachtig papier met met aan de ene kant prachtige designs met gouden accenten en aan de andere kant allemaal frisse/felle kleurtjes.

Stampin' Up! YCCI kit september 2018

Voor in de pizzabox heb ik drie kaartjes gemaakt van een stuk Whisper White cardstock van 15 cm bij 7,5 cm gerild op 7,5 cm. Zo krijg je hele lieve kleine kaartjes van 7,5 cm bij 7,5 cm die je bijvoorbeeld aan een bos bloemen kunt hangen of als tag bij een kadootje kunt gebruiken. Je kunt het uiteraard ook als een cadeau envelopje gebruiken.

Stampin' Up! YCCI kit september 2018

Voor dit kaartje heb ik het restantstrookje gebruikt wat ik overhield nadat ik de voorkant van de Pizzabox bekleed had. De tekst komt uit de Lots of Happy cardkit. En de embellishments heb ik erbij gesmokkeld. Niets verklappen he!

Stampin' Up! YCCI kit september 2018

Tja en dan zie je dit stukje Broadway Bound Specialty DSP en dat is zo geweldig dat het gewoon niets extra's nodig heeft, toch? Ik heb het gewoon op het kaartje geplakt en alleen de tekst uitgeponst met de Everyday Label Punch. Ook deze tekst komt uit Lots of Happy cardkit.

Stampin' Up! YCCI kit september 2018

Dit design staat op de achterkant van het kaarsjes design. Is dat niet geweldig! Ik had uiteraard nog een stukje over, dus deze heb ik op de kaart geplakt. Gelukkig was er ook nog genoeg over om de verschillende maten kaarsjes uit te knippen. Op deze manier heb ik echt het hele stuk DSP gebruikt. En ik gebruik gewoon heel graag alles ;)!

Wil je zien wat de anderen hebben gemaakt met dezelfde YCCI kit? Klik dan hier. Ik heb de volgende kit inmiddels alweer besteld, maar wil jij dit ook? Ga dan naar de website van Hélène, want daar vind je alles terug over de You Can Create It kit en hoe je deze kunt bestellen.

Heb je vragen over de projecten en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Lots Of Happy Card Kit
[146388]
€ 42,50
38,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Stampin' Dimensionals
[104430]
€ 5,00
€ 4,50
Mini Stampin' Dimensionals
[144108]
€ 5,00
€ 4,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten