donderdag 8 november 2018

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer YouTube tutorial

Aanstaande zaterdag is het de dag van de Mantelzorg en dus hoog tijd om een aantal mensen in  het zonnetje te zetten. Ik heb een aantal mensen in mijn directe omgeving die de zorg voor een ander op zich hebben genomen. Niet allemaal in de vorm van mantelzorg, maar wel het onvoorwaardelijk zorgen voor een ander omdat die ander het nodig heeft.

Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb!

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer

Voor dit kaartje heb je nodig:

  • een basiskaart van Thick Whisper White van 21 cm bij 14,5 cm gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen
  • een strook Brights 6"x6" Designer Series Paper van 14,5 cm bij 3 cm
  • een mat Whisper White cardstock van 14,5 cm bij 9 cm
  • een restant stukje cardstock van 7,5 cm bij 2 cm in dezelfde kleur als je DSP
  • de nederlandse stempelset Bloemen zeggen meer
  • inkt en dimensionals
Ik heb een versie van de kaart gemaakt in Melon Mambo

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer

Eentje in Bermuda Bay

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer

En eentje in Poppy Parade

Stampin' Up! Bloemen zeggen meer

Wil je ZIEN hoe ik deze kaart gemaakt heb? Klik dan op onderstaand YouTube filmpje. 



Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten