vrijdag 9 november 2018

Stampin' Up! Mama kun jij voor mij....

Luuk zijn vriendin Jente was afgelopen weekend jarig en Luuk vroeg mij: "Mam, zou jij een speciaal kaartje voor Jente willen maken? Iets met dieren?" Tuurlijk wil ik dat! En ik weet ook al welke set ik ga gebruiken. De Animal Outing Bundle in combinatie met het Animal Expedition Designer Series Paper.

Dit is het 'kaartje' geworden:

Stampin' Up! Animal Outing Bundle

Het is een soort kaartje in een doosje, maar ook weer niet. Volgens mij is mijn missie gelukt, want bijna elk dier uit de suite heb ik in dit kaartje gestopt!

Stampin' Up! Animal Outing Bundle

De krokodillen heb ik uit de Animal Expedition DSP geknipt maar de rest van de dieren heb ik gestempeld en daarna uitgestanst met de Animal Outing Bundle. Daarna heb ik de dieren ingekleurd met onze geweldige Stampin' Blends.

De Animal Outing stempelset en de Animal Friends Thinlits Dies zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze samen besteld, dan ontvang je een bundelkorting van 10%.

Heb je vragen over deze 'kaart' en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaastsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Wil je iets bestellen uit de prachtige Snowflake Showcase? Bestel dan nu, want op is op! Het Velveteen papier is in Europa al uitverkocht!

Heel veel stempelplezier!








Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten