zaterdag 10 november 2018

Mijn swap voor Stampin' Up! Onstage Local in Utrecht

Vandaag is het DE dag! Onstage Local in Utrecht! Onstage wordt 2x per jaar gehouden en het is steeds weer een enorm groot feest. Gezellig bijkletsen met je teamgenootjes, andere demonstratrices ontmoeten, sneek peaks van de nieuwe producten en swaps.

Swaps? Jazeker, swaps. Een swap is een kaart of project die je maakt met Stampin' Up! producten en deze ruil je dan met een andere demonstratrice voor haar swap. Zo kom je thuis met een tas vol inspiratie! Het is altijd geweldig om te zien wat anderen maken!

Tijdens de zomervakantie liep ik tegen deze schrijfpotloden aan. In eerste instantie vielen ze mij op vanwege de prachtige Stampin' Up! kleuren, maar de teksten zijn zeker zo geweldig (Be Happy - Enjoy Life - Dream Big - Stay Strong - Be Yourself - Stay Positive). Het idee ontstond al gauw om een pennendoosje te maken en dit is mijn eigen gemaakte pastel regenboog.
Stampin' Up! Swap onstage local utrecht november 2018

  1. In eerste instantie heb ik een stuk cardstock van 21 cm bij 4,5 cm in de kleuren (van boven naar onder) Blushing Bride, Soft Sea Foam, Pineapple Punch, Highland Heather, Mint Macaron en Balmy Blue bestempeld in de kleur van de cardstock met het bloemetje uit de stempelset Happy Birthday Gorgeous. Als je meerdere doosjes van dezelfde kleur nodig hebt, dan kun bijvoorbeeld ook eerst een heel A4 vel bestempelen en daarna gaan rillen en snijden.
  2. Daarna heb ik het cardstock gerild op:
    korte zijde boven: 1 cm - 2 cm - 3 cm - 4 cm
    lange zijde boven: aan beide kanten op 1 cm. 
  3. Ik heb alle gerilde lijnen gevouwen en in de middelste baan heb ik met de Classic Label Punch een doorkijk geponst.
  4. Daarna heb ik aan de korte kant het kleine rechthoekje van de plaklijn weggeknipt aan beide kanten en daarna heb ik de 'vierkantjes' ingeknipt tot aan rillijn.
  5. Het doosje heb ik in elkaar gezet met Multi- Glue. 
Ik heb er speciaal voor jullie ook een filmpje van gemaakt.


Voor de tag heb ik iets speciaals gedaan. Mijn vriendin Caroline had ergens gezien dat je in klei kon  stempelen en toen ik haar uitprobeersels in handen kreeg, wist ik meteen dat ik dit voor mijn tag wilde gaan gebruiken. Ik heb bij één van mijn favoriete budget winkels een pakje witte klei gekocht die opdroogt aan de lucht en net als bij koekjes bakken heb ik dit uitgerold en heb ik met een koekjesvorm het bloemetje eruit gedrukt. Daarna heb ik de 'voor jou' uit de Nederlandse stempelset Voor Elke Gelegenheid genomen en deze heb ik er ook in gedrukt. Met een prikker heb ik een gaatje in het bloemetje gemaakt zodat ik de tag aan mijn pennendoosje vast kon maken. 

Stampin' Up! Swap Onstage Local Utrecht November 2018

Ik vind ze echt geweldige geworden. Ik denk dat ik dit nog veel vaker ga gebruiken. Ook leuk voor de kerstkadootjes denk ik!

Aankomende week zal ik een filmpje van de swaps maken die ik ontvangen heb. 

Heb je vragen over de gebruikte producten of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Blushing Bride Classic Stampin' Pad
Blushing Bride Classic Stampin' Pad
[131172]
€ 8,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen: