maandag 12 november 2018

Mijn dag op Onstage!

Ik krijg heel vaak de vraag in mijn omgeving: Wat is nu precies Onstage? Nou het is een hele happening en een enorm leuke ervaring. Onstage is een evenement speciaal en alleen voor demonstatrices. Naast het in contact komen met andere demonstratrices (voornamelijjk Nederlandse, maar ik heb ook Duitse collega's gesproken), veel lol hebben met elkaar en gewoon heerlijk samen zijn, is ook de nieuwe Voorjaarscatalogus en de Sale-A-Bration gelanceerd. Deze catalogus gaat pas in januari in, maar dat is het voordeel van demonstratrice zijn, want wij hebben hem al in ons bezit. Tijdens deze dag krijgen wij ook demonstraties van de nieuwe producten, krijgen wij business tips en uiteraard hebben we ook nog een aantal kaartjes mogen maken. Heb ik al geschreven dat wij ook heel veel lol hebben tijdens deze dag?

Graag wil ik jullie vandaag laten zien hoe mijn dag eruit zag.

Om 8.00 uur heeft René mij afgeleverd bij het Van Der Valk Hotel in Utrecht en daar werden wij allemaal super vriendelijk ontvangen. Na de check-in heb ik mijn teamgenootjes opgezocht in de zaal. Op onze plekjes lag dit voor ons klaar.

Stampin' Up! Onstage

Iedereen kreeg deze prachtige doos!

Stampin' Up! Onstage

En toen ik de doos open deed, zag ik deze prachtige tas! Elke Onstage ontvang je een tas en deze keer is hij echt geweldig! In deze tas zaten echt geweldige cadeaus. Er zaten pennen in mijn favoriete kleur in, schriften om in de schrijven, een keycord, een documentenhouder voor om je nek, een button met een nummer voor de Prize Patrol en een stempelset uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Deze zal ik je laten zien in mijn ontvangen swaps filmpje aanstaande donderdag.

Stampin' Up! Mijn Onstage swap

Nadat ik een snelle blik in de prachtige doos had geworpen, ben ik gaan swappen. Binnen no time had ik al mijn swaps geruild. Swappen is altijd een heerlijk moment om met elkaar in contact te komen of even snel bij te kletsen. Wil je nalezen hoe ik mijn swap gemaakt heb? Klik dan hier.

Stampin' Up! Onstage Utrecht

Omdat Stampin' Up! precies 30 jaar bestaat, kregen wij als extraatje een heerlijk ontbijtje aangeboden. Gelukkig had ik nog niet ontbeten! Had ik even mazzel. Ja, ja ik weet dat dat heel slecht is, maar het was gewoon echt nog te vroeg. Het lunchpakket was trouwens net als altijd heel goed verzorgd!

Stampin' Up! Onstage Utrecht

Door de hele dag door werden er presentaties gegeven en werden er filmpjes getoond, Één van de filmpjes was een filmpje van mijn Upline Hélène den Breejen en haar dochter (mijn teamgenootje) Kaylee van Es. Hoe geweldig is het dat zij dit samen kunnen doen. Hélène en Kaylee waren zelf naar Onstage Live in Orlando, dus op deze manier waren ze toch nog een beetje bij ons in Utrecht. Zo trots op ze! En oh ja! Kaylee is gekozen voor het Artisan Team 2018-2019! Dit is een creatief team van Stampin' Up! demonstratrices van over de hele wereld. Zo enorm trots op haar! Ze maakt echt geweldige projecten.


En uiteraard is dit de catalogus waar wij allemaal voor kwamen. De nieuwe voorjaarscatalogus en de Sale-A-Brations brochure. Ik mag jullie helaas alleen maar de voorkant laten zien, maar in januari komen er een heleboel mooie nieuwe producten aan. Nu eerst nog even genieten van de Herfst-/ Wintercatalogus.

Stampin' Up! Onstage Utrecht

En natuurlijk hebben we ook heel veel foto's gemaakt deze dag. Waaronder deze fotomomentjes met mijn teamgenootjes Anne-Marie, Ine, Mandy en Damir Basic. Damir is de Demonstrator Development Manager van Nederland en Noord Duitsland. Er zijn nog meer foto's genomen, maar helaas zijn ze niet allemaal even scherp.

Stampin' Up! Onstage Utrecht

Als laatste wil ik je laten zien hoe het er allemaal uitzag in de zaal. Deze foto heeft Damir gemaakt en deze heb ik vanaf zijn Facebookpagina gehaald.

Stampin' Up! Onstage Utrecht

Zie je hier onder in beeld Ine en Mandy in de foto kijken? En zie je die kruin rechts daarvan? Dat ben ik hihi.......

Ik heb echt een geweldige dag gehad en wij zijn enorm verwend met allerlei cadeaus! Deze laat ik je binnenkort echt zien. Beloofd! Dankjewel Stampin' Up! voor deze geweldige dag!

Wil jij Onstage ook een keertje mee maken? Kom dan nu bij mijn team en wordt demonstratrice! Je hebt dan de mogelijkheid om dit soort evenementen bij te wonen, maar ook altijd de mogelijkheid de nieuwe producten een maand eerder te bestellen voordat de catalogus ingaat en een korting van minstens 20%. Wil je hier meer informatie over? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik neem dan snel contact met je op!

Voor nu is het nog steeds nagenieten en op naar de volgende Onstage in Düsseldorf.

Tot gauw!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten