woensdag 14 november 2018

Stampin' Up! Yeah Mickey!

Vandaag een kaartje op mijn blog wat helemaal van Stampin' Up!® is, maar waar ik helemaal niets, maar dan ook helemaal niets op gestempeld heb! Dit kaartje is zo anders, dan wat ik normaal maak, dat ik hem jullie heel graag wil laten zien.

Hélène en Kaylee zijn samen naar Onstage Live in Orlando geweest en om ze heel veel plezier toe te wensen, heb ik ze dit kaartje gestuurd. Als ik aan Orlando denk, dan denk ik aan Disney en dan automatisch aan......

Stampin' Up! Mickey Mouse

Precies! Aan Mickey Mouse! Voor dit kaartje heb ik niet heel veel producten gebruikt. Als basis heb ik een stuk Basic Black cardstock genomen en deze heb ik dubbel gevouwen. Daarna heb ik met de grootste cirkel uit de Layering Circle Framelit Dies een cirkel gestanst. Ik heb de cirkel ietsjes voorbij de vouw gelegd, waardoor het net lijkt alsof het een hele cirkel is, maar aan de linkerkant zit de voor- en achterkant gewoon aan elkaar vast zoals bij een kaartje. Daarna heb ik uit datzelfde Basic Black cardstock twee kleinere cirkels gestanst voor de oren.

Stampin' Up! Mickey Mouse

Voor de broek heb ik met de grootste stans een cirkel gestanst uit een stuk Real Red cardstock en daarna heb ik deze door de helft gesneden. De kleinere witte rondjes heb ik gemaakt met de Celebrate You Thinlit Dies. Deze rondjes komen uit het midden van de O uit de You stans. Perfecte maat vind je ook niet?

Dit kaartje is echt heel anders dan ik gewend ben, maar ik ben super blij met het eindresultaat. Ik hoop dat Hélène en Kaylee hem ook leuk vonden.

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00




Alleen deze maand verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. De Snowflake Showcase:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten