vrijdag 16 november 2018

Stampin' Up! Het is gelukt!

Yippie!!!!! Het is gelukt!

Op donderdag plaats ik altijd een filmpje op YouTube en dat was gisteren ook zeker de bedoeling. Ik wilde heel graag mijn filmpje plaatsen van de swaps die ik tijdens Onstage ontvangen heb, maar helaas gooide de techniek wat roet in het eten. En aangezien ik nogal A-technisch ben, heeft het dus daadwerkelijk dagen geduurd om deze filmpjes te uploaden.

Afgelopen dinsdagmiddag/avond heb ik het filmpje opgenomen en ik bleek bijna 28 minuten aan materiaal te hebben. 's Avonds heb ik het filmpje gelijk bewerkt en 's nachts hebben we de computer aangezet om te uploaden. Normaal gesproken is het dan op woensdagochtend klaar, maar nu stond hij  's cohtends vroeg pas op 6%!!! Ik heb hem toen opnieuw aangezet, maar toen ik terug kwam van mijn werk om 13.00 uur stond hij nog maar op 12%. Dit was flink balen, dus ik besloot om het filmpje maar in tweën te knippen omdat het misschien aan de lengte van het filmpje zou kunnen liggen. Met deze twee filmpjes ben ik nog 2 dagen aan de slag geweest, maar........ het is gelukt!!!!

Dit is deel 1:


En dit is deel 2:


Ik ben superblij dat het toch gelukt is, want de swaps zijn zo geweldig dat ik het leuk vind om aan jullie te laten zien. Het heeft mij zoveel inspiratie gegeven dat ik mij voorlopig niet hoef te vervelen.

Heel veel kijkplezier!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten