zaterdag 17 november 2018

Stampin' Up! Lovely Stampers Facebook hop november 2018



Welkom bij de Lovely Stampers Facebook Hop van November 2018. Het thema van deze maand is Kerst. Op Facebook kun je via mij doorhoppen naar 12 van mijn teamgenoten en de projecten zijn weer geweldig!

Ik heb dit kaartje gemaakt voor de Facebook Hop en ik wil je graag laten zien, hoe je dit kaartje maakt.

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP

  • Neem een basiskaart van Whisper White Cardstock van 21 cm bij 14,5 cm
  • Ril met de lange kant boven op 5,25 cm
  • Draai het papier een half slag en herhaal dit aan de andere kant.
  • Vouw de rillijnen
  • Snij 3 stukken Cherry Cobbler cardstock van 10 cm bij 4,5 cm en snij drie stukken Festive Farmhouse Designer Series Paper van 9,5 cm bij 4 cm en plak dit op elkaar. 
  • Plak een strook bovenaan de kaart op de rechterkant vast
  • Plak de volgende strook onderaan de kaart op de rechterkant vast
  • Neem nu de laatste strook en plak deze in het midden op de linkerkant van de kaart vast. 
  • Stans nu een scalloped circle met de Layering Circle Framelit Dies uit een stuk Gold Foil Sheet
  • Stempel de tekst in Cherry Cobbler en Mossy Meadow op een restant stukje Whisper White. Stans deze uit met een cirkel uit de Layering Circle Framelit Dies. De tekst komt uit de stempelset Making Christmas Bright.
  • Plak de cirkel op de scalloped cirkel en plak dit geheel met Stampin' Dimensionals op de middelste strook van je kaart.
  • Je kaart is nu klaar en als je hem openklapt zie je dit.
Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP

Vandaag hou ik mijn allereerste workshopdag en dit is één van de kaartjes die de dames gaan maken. Ik hoop dat ze hem leuk zullen vinden. 

Ik wens jullie een heel fijn weekend en heel veel plezier met de Facebook Hop.







Gebruikte producten:

Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten