maandag 19 november 2018

Stampin' Up! Proost!

Elke maand houden wij in ons team, de Lovely Stampers, op een maandagavond een Stamp On Line (SOL) en afgelopen maand was deze SOL onder leiding van Anne-Marie van Mooi Van Papier.

We moesten wat cardstock en wat Designer Series Paper klaarleggen en na een aantal aanwijzingen van Anne-Marie was de basis van dit doosje klaar! We mochten het allemaal naar eigen smaak versieren, maar bij toeval had ik hetzelfde cardstock en DSP als Anne-Marie gekozen. 

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP

Dit doosje kun je, zoals je kunt zien, aan een fles wijn hangen en je kunt er bijvoorbeeld chocolaatjes, geld of een ander kadootje in doen. De dames hadden ook als tip om er Gluhweinkruiden in te doen! Is dat niet geweldig?

Stampin' Up! Festive Farmhouse dsp
Anne-Marie had voor haar voorbeeld doosje een kerststser gemaakt met de stansen uit de Nature's Roots Framelits Dies. Dit vond is zo geweldig mooi, dat ik hem gewoon ongegeneerd nagemaakt heb! In de stansenset zit een klein blad en een groot blad die uitgestanst kunnen worden, maar er zitten ook een soort stansjes in die niet snijden, maar die de nerven in het papier embossen. Door de blaadjes op een cirkel te plakken, onstaat deze prachtige kerstster. 

Het was echt een geweldige SOL. Dankjewel Anne-Marie! Vanavond hebben wij weer een SOL op onze team Facebookpagina en deze keer onder leiding van Do. Helaas kan ik deze niet live mee knutselen omdat ik op school ga helpen om de school voor Sinterklaas te versieren, maar gelukkig kan ik het nog altijd later nalezen en maken. Dus wie weet binnenkort het project van Do op mijn blog. 

Heb je vragen over dit project en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

1" Circle Punch
[119868]
€ 16,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten