donderdag 22 november 2018

Stampin' Up! Celebrate You regenboogkaart Tutorial

Stampin' Up! heeft geen Black Friday of Cyber Monday, maar een geweldige actie die wel 6 dagen duurt, de Online Extravaganza. De Online Extravaganza duurt van 23 november t/m 28 november a.s. en tijdens deze periode zullen er drie 48-uurs acties gehouden worden. De eerste 48-uurs actie staat geheel in het teken van papier en embellishments.

Op vrijdag 23 november en zaterdag 24 november ontvang je 10% korting op bijna al het papier en embellishments uit de jaarcatalogus. Omdat deze geweldige actie morgen van start gaat, wilde ik heel graag onze prachtige cardstock in de hoofdrol zetten. In deze YouTube tutorial maakt ik samen met jou een super vrolijk kaartje met alle kleuren uit de Brights kleurenfamilie.




Stampin' Up! Celebrate You rainbow card

Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt:

  • Neem een Thick Whisper White basiskaart van 21 cm bij 14,5 cm en ril deze op 10,5 cm en vouw deze dubbel. 
  • Daar bovenop plak je een mat van Basic Black cardstock van 10 cm bij 14 cm.
  • Neem een mat Whisper White cardstock van 9,5 cm bij 13,5 cm en plak hierop in dezelfde maat een stuk Multi-Purpose Adhesive sheet. 
  • Neem een aantal stroken van 1 cm breed en plak deze tegen elkaar aan op de kaart (ik heb voor deze kaart restant strookjes genomen van de Brights kleurenfamilie). 
  • Stans hieruit het woord Celebrate met de Celebrate You Thinlits Dies en plak de mat op de kaart.
  • Als laatste stans je de You uit dezelfde set uit een stukje Basic Black Cardstock en deze plak je ook op de kaart. 
  • Voor wat bling heb ik een aantal zwarte Faceted Dots op de kaart geplakt. 
Stampin' Up! Celebrate You Rainbow card

Is het geen prachtige regenboog kaart?

Om een ander effect te krijgen, heb ik dit kaartje ook met de cardstock uit de Subtles kleurenfamilie gebruikt. Deze keer heb ik de stroken horizontaal opgeplakt en ook twee kleuren op één regel. Je kunt je voorstellen dat er nog veel meer motieven denkbaar zijn zoals diagonaal, vissengraat en ga zo maar door. Uiteraard hoef je niet perse alleen cardstock te gebruiken, maar kun je ook strookjes Designer Series Paper gebruiken of een combinatie daarvan. 


Stampin' Up! Celebrate You Rainbow card

Zelf hou ik enorm van sprekende kleuren, dus het is niet moeilijk te raden welke van de twee kaartjes ik het leukst vind. Welke vind jij het leukst?

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en gebruik maken van de 10% korting van de Online Extravaganza? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder!

Heel veel knutselplezier!




Gebruikte producten:

Faceted Dots
[146910]
€ 7,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten