vrijdag 23 november 2018

Stampin' Up! Stamp On Line november 2018

Afgelopen maandag heeft mijn teamgenootje Do Bergen van Dospiration binnen onze teampagina een Stamp On Line gehouden. Ik kon er helaas niet live bij zijn, want ik was de hele avond op school om te helpen bij het versieren voor het Sinterklaasfeest. Maar toen ik thuis kwam, zag ik dat er zulke leuke kaarten gemaakt waren, dat ik later in de week zelf ook de kaart gemaakt heb en dit is het resultaat!

Stampin' Up! Santa's workshop dsp

Het model is echt geweldig! Het is een kaart, maar er zit ook een ruimte/pocket in voor een tag, een giftcard of geld. En eigenlijk is hij zo eenvoudig om te maken!

Stampin' Up! Santa's Workshop DSP

Om de kaart te bekleden heb ik gebruik gemaakt van de Santa's Workshop Specialty Designer Series Paper en een kaartje en wat stickers uit de Santa's Workshop Memories & More cardpack. Voor de basis van deze kaart heb ik Garden Green cardstock gebruikt! Dit is precies de kleur die ook in het Specialty DSP terugkomt.


Dit elfje is en blijft geweldig! Dit is een sticker uit de Memories & More card pack die helaas al uitverkocht is, maar gelukkig kun je dit elfje ook stansen of knippen uit het Specialty DSP. We hoeven dus niet helemaal afscheid te nemen van het elfje!

Op dit moment is de Online Extravaganza gaande en vandaag 23 november en morgen 24 november ontvang je 10% korting op al het papier en embellishments uit de jaarcatalogus! Dus wil je je voorraad cardstock bijvullen, doe dit dan nu. Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten