maandag 26 november 2018

Een paar kerstprojectjes!

Vorige week zaterdag was mijn allereerste workshopdag en wat was het geweldig zeg! Alle dames hebben een prachtige adventsboom gemaakt! Maar in het workshoppakket zat ook nog genoeg materiaal om nog meer kaartjes/projectjes te maken. Ik wil je er heel graag een paar laten zien!

Stampin' Up! Festive Farmhouse

Voor deze kaart heb ik de Festive Farmhouse Designer Series Paper gebruikt, omdat dit DSP centraal stond tijdens de workshopdag! De teksten komen allemaal uit de Labels to Love stempelset die vandaag nog verkrijgbaar is met 10% korting.

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP

Voor dit kaartje heb ik bij een hobbywinkel een kalendertje aangeschaft en deze heb ik op de kaart geplakt! Het is toch geweldig om deze prachtige kaart het hele jaar op je bureau te zetten? Het is ook een heel leuk idee om deze kaart naar iemand te sturen als kerstkaart. Heb je gelijk een klein kadootje gestuurd.

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP

Dit doosje heb ik gemaakt naar het idee van Paper Pixie! Dit doosje kun je als versiering in de boom hangen, maar je kunt er ook echt een kadootje in stoppen. En er past aardig wat in, want het doosje heeft best een behoorlijke maat! En staat die Very Vanilla Polka Dot Tule ribbon niet geweldig?

En er is nog veel meer mogelijk! Wil je meer weten over deze projecten en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en nog gebruik maken van de actie 10% op alle stempelsets en kits (muv de hostess sets) uit de jaarcatalogus? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten: 

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten