maandag 5 november 2018

Stampin' Up! Het is eindelijk herfst!

Het heeft even geduurd, maar nu is het dan toch eindelijk herfst. Oké oké, ik ben niet een grote voorstander van alleen maar regen, maar die frisse lucht vind ik echt heerlijk.

Met de herfst in mijn achterhoofd heb ik dit kaartje gemaakt! En als ik hem zo bekijk, is het eigenlijk wel een geweldige 'mannen'kaart zoals wij dat noemen.

Stampin' Up! Wood Textures DSP

Voor dit kaartje heb ik allemaal (restant) strookjes Wood Textures Designer Series Paper gebruikt van ongeveer 1 cm breed. Met behulp van de Multi-Purpose Adhesive Sheets heb ik deze strookjes op een stuk cardstock geplakt en zo is de mat ontstaan. Ik heb er een stuk Linnen Thread omheen gedraaid en daarna heb ik dit alles op een basiskaart van Crumb Cake cardstock geplakt.

Stampin' Up! Wood Textures DSP

De tekst komt uit de Nederlandse stempelset Puur Natuur en heb ik gestempeld met Early Espresso inkt. De 'jij bent lief' heb ik nog een keertje extra gestempeld, uitgeknipt en verhoogd op de kaart geplakt met Mini Stampin' Dimensionals.

De vierkantjes heb ik gestans met de Stitched Shapes Framelits in de kleuren Crumb Cake (de kleine) en Early Espresso (de grote). Daaronder heb ik een aantal blaadjes achter geplakt die ik geponst heb met de Leaf Punch uit een stukje Vellum cardstock.

Ik vind het echt een toffe kaart geworden zo met die strookjes. Het is net echt hout!

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Linen Thread
[104199]
€ 6,00
Leaf Punch
[144667]
€ 19,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten