vrijdag 2 november 2018

Stampin' Up! You Can Create It kit oktober 2018

Het is weer de 2de van de maand, dus tijd om te laten zien wat ik afgelopen maand gemaakt heb met de You Can Create It kit.

Deze kit bestel ik bij Hélène den Breejen en halverwege de eerste maand van het kwartaal krijg ik dan een brievenbusdoosje thuis geleverd. In dit doosje zitten 3 envelopjes met per maand materialen waarmee je een projectje kunt maken. Daarnaast zitten er nog een heleboel extra's in het doosje als cardstock, dimensionals en deze keer zelfs een Clear block A. Ik wist niet wat ik zag. En ik had het jullie ook heel graag willen laten zien, maar ik ben vergeten er een foto van de maken. Ik weet het. Suf he!

In de envelop van deze maand zaten twee stukjes Festive Farmhouse Designer Series Paper, stukjes cardstock in de kleuren Cherry Cobbler, Mossy Meadow en Very Vanilla, een envelop en een stukje Striped Burlap Trim.

Dit is wat ik ermee gemaakt heb!

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP - YCCI

Dit is mijn eerste kaart:

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP - YCCI

Op een basis van Whisper White (wit) heb ik een mat van Cherry Cobbler (dieprood) geplakt. Daarbovenop heb ik een strook van ongeveer 5 cm breed geplakt van de Festive Farmhouse DSP. Als laatste heb ik het stukje Striped Burlap Trim op de kaart geplakt en heb ik met de Everyday Label Punch een label uit de Cherry Cobbler en Whisper White geponst. Op het stukje Whisper White had ik wel eerst het randje gestempeld met de Labels To Love stempelset in Cherry Cobbler en uit dezelfde set komt ook de HoHoHo en deze heb ik in Smokey Slate gestempeld. Dit zijn ook de kleuren die in het DSP zitten.

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP - YCCI

Voor de tweede kaart heb ik als basis Very Vanilla cardstock gebruikt. Hierop heb ik direct een mat Cherry Cobbler cardstock en een mat uit het DSP geplakt. Door het op maat snijden van het cardstock voor beide kaartjes bleven er 4 smalle strookjes over. Deze strookjes heb ik op de kaart geplakt in een soort weef patroon.

Stampin' Up! Festive Farmhouse DSP - YCCI

Het eindresultaat is best grappig toch? Als laatste heb ik de tekst gestempeld uit de Labels To Love in de kleur Mossy Meadow. Aangezien de basis van dit stukje DSP Very Vanilla is, heb ik de tekst ook op een restant stukje Very Vanilla cardstock gestempeld. Ook nu heb ik de tekst uitgeponst met de Everyday Label Punch en heb ik ook een extra label uit Cherry Cobbler geponst. EN... de envelop ben ik ook niet vergeten te bestempelen. Deze denneboompjes komen uit de Nederlandse stempelset Puur Natuur.

Wil je weten wat anderen hebben gemaakt met de You Can Create It kit? Of wil je meer informatie over deze kit? Ga dan naar de blog van Hélène den Breejen.

Heb je vragen over mijn kaartjes en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!



Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00



Alleen in November verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. De Snowflake Showcase!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten