woensdag 31 oktober 2018

Stampin' Up! Wil jij leren hoe je een chocolaatje leuk kunt verpakken?

Afgelopen dinsdag heb ik een geweldige workshop gehouden met de Santa's Workshop Memories and More Card pack. Ik vind het heel leuk om voor mijn workshoppers een kleinigheidje te maken en vandaag heb ik een doosje gemaakt waar precies een heerlijk Ritter Sport chocolaatje in kan. Het idee heb ik van mijn duitse collega Petra Rosenbaum van Stempel Dich Bunt.

Wil jij weten hoe je dit doosje maakt? Bekijk dan deze tutorial. 


  • Voor dit doosje heb ik een stukje cardstock (in mijn geval Whisper White) genomen met de maat 17 cm bij 7,4 cm. 
  • Deze heb ik met de korte kant boven aan beide zijden gerild op 1,2 cm 
  • Daarna heb ik de lange kant naar boven gelegd en heb ik eerst de ene kant gerild op 5 cm en 6,2 cm
  • Daarna heb ik het stukje cardstock 180 graden gedraaid en heb ik de andere kant (nog steeds is een lange kant boven) gerild op 4,6 cm en 5,8 cm
  • Daarna heb ik alle rillijnen gevouwen.
  • Volgens het filmpje heb ik het cardstock ingeknipt en waar nodig gedeeltes weggeknipt. 
  • Als laatste heb ik de Tag Topper Punch gebruikt om de sluiting te ponsen.
  • Voor het versieren van het doosje heb ik de Santa's Workshop Specialty Designer Series Paper pack gebruikt. Ik heb een stukje gesneden van 4,8 cm bij 4,8 cm en 4 stukjes van 4,8 cm bij 1 cm en deze heb ik op het doosje geplakt. Als extra versiering heb ik een elfje/kruiwagen met kadootjes/Mrs Claus of de wegwijzer uit het DSP geknipt en deze heb ik op het doosje geplakt.
  • Als laatste heb ik het doosje in elkaar geplakt en de sluiting heb ik vast gemaakt met een stukje klittenband. Hiervoor kun je uiteraard ook een magneetje gebruiken. 


Stampin' Up!

Voor mijn workshop had ik voor elke deelneemster een pakje van de Santa's Workshop Memories and More cards aangeschaft en hiermee hebben de dames 6 kaarten gemaakt! Ze hebben heerlijk zitten snuffelen tussen de geweldige kaartjes en het was nog best lastig om te kiezen. Niet omdat ze niet leuk zijn, maar elk kaartje heeft op beide kanten een opdruk staan en soms waren beide kanten te leuk om maar voor eentje te kiezen. Aan het einde van de avond gingen de dames tevreden en trots naar huis met 6 kerstkaarten. Er waren nog een heleboel kaartjes uit de card pack over en met deze kaartjes kunnen ze thuis nog een heleboel extra kerstkaarten gaan maken. 

Ik heb deze avond wat foto's genomen. Helaas zijn de foto's wat donker geworden, maar ik wil jullie heel graag een impressie van deze geweldige avond geven.

Al gauw zag de tafel er zo uit!


En dit zijn de kaarten die de dames gemaakt hebben. Ik ben echt super trots op ze!

Stampin' Up!

Stampin' Up!

Stampin' Up!

Stampin' Up!

Stampin' Up!

Stampin' Up!

Zijn ze niet geweldig? Het enige wat we nodig hadden was de Santa's Workshop Memories and More Cardpack en wat cardstock!

Wil je ook eens een workshop volgen? Klik dan hier om naar mijn workshoppagina te gaan. Wil jij ook met de Santa's Workshop Memories and More card pack aan de gang? Bestel hem dan nu door mij een berichtje te sturen op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten