maandag 29 oktober 2018

Stampin' Up! Nog een verjaardagskaart met de Animal Outing

Toen ik vrijdag de verjaardagskaart van René plaatste, bedacht ik mij dat ik jullie nog helemaal niet de verjaardagskaart van Luuk heb laten zien. Luuk is gek van dieren, dus het was niet zo heel moelijk om de stempelset uit te zoeken die ik wilde gaan gebruiken.

Stampin' Up! Animal Outing

Ik heb uiteraard gekozen voor de Animal Outing stempelset in combinatie met de Animal Expedition Designer Series Paper. Voor de voorkant heb ik de plaatjes uit het Designer Series Paper geknipt en op de kaart geplakt. En de vierkantjes heb ik gestanst met de Stitched Shaped Framelits Dies uit een stuk Whisper White cardstock en Early Espresso cardstock.

Stampin' Up! Animal Outing

In de kaart zit een soort pop-up meganisme en op deze vierkantjes heb ik de dieren uit de stempelset Animal Outing gestempeld. Daarna heb ik ze ingekleurd met de geweldige Stampin' Blends. Ik heb niet heel veel ervaring met inkleuren (ik ben druk aan het oefenen), maar deze Stampin' Blends maken het mij wel heel makkelijk.

Stampin' Up! Animal Outing

De tekst 'gefeliciteerd' komt uit de Nederlandse stempelset 'De bloemetjes buiten zetten'.

Ik ben echt heel blij met het eindresultaat en gelukkig was Luuk dat ook! Het zou toch wat zijn, als hij hem niet leuk zou vinden......

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Vind jij het leuk om mee te doen met een Sketch Challenge? Ik zou het heel erg leuk vinden. Klik hier voor meer informatie!

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten